مدیرکل اوقاف و امور خیریه کرمانشاه خبر داد؛

چهل و هفتمین دوره مسابقات قران کریم آغاز شد

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه گفت: چهل و هفتمین دوره مسابقات قران کریم استان با حضور ۲۰۰ نفر در چهار روز برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۱۸۳۳۹۳
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۶ 05 September 2024
به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، حجت الاسلام محمد صالحی امروز پنجشنبه (پانزدهم شهریورماه) در افتتاحیه چهل و هفتمین دوره مسابقات قرآن کریم استان کرمانشاه  که در سالن انتظار کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: مسابقات عصاره فعالیت‌های قرآنی است که برگزیدگان می‌آیند و در یک رقابت شیرین معنوی در قالب قرآن به رقابت می‌پردازند.
 
وی افزود: در هر رقابتی که دونفر با هم مسابقه دارند یک حساسیتی به وجود می‌آید که در مسابقات قرآنی این حساسیت به اوج می‌رسد.
 
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه با بیان اوج مسابقات قرآنی استانی است، تصریح کرد: این مسابقات با حضور ۲۰۰ نفر از خواهران و برادران در چهار روز بین برگزیدگان شهرستان برگزار می‌شود و برگزیدگان این بخش که حتما نماینده خواهیم داشت به مرحله‌ کشوری که در استان آذربایجان شرقی برگزار می‌شود راه پیدا می‌کنند و امید است که در مسابقات بین‌المللی هم از استان کرمانشاه نماینده داشته باشیم.
 
این مقام مسئول در ادامه بیان کرد: در آینده نزدیک شورای توسعه قرآنی آموزش از پایه فعال خواهد شد، این امر با مدیریت نماینده ولی فقیه و امام جمعه استان کرمانشاه برنامه‌های قرآنی در استان فعال‌تر خواهد شد.
 
صالحی گفت: در هیچ استانی مانند استان کرمانشاه برای مسابقات اهتمام ندارند، برای قرآن باید سنگ تمام گذاشت و با مجلس آرایی یک فضای معنوی را به وجود آوریم.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار