اجرای پویش مشق همدلی در آذربایجان غربی

با برگزاری پویش مشق همدلی بسته‌های آموزشی ونوشت افزار به دانش آموزان نیازمند آذربایجان غربی اهدا می‌شود.
کد خبر: ۱۱۸۳۳۵۷
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۲ 04 September 2024

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، معاون سیاسی و اجتماعی استاندار در جلسه هماهنگی و معرفی دانش آموزان نیازمند برای اهدای بسته‌های آموزشی بیان کرد: شناسایی افراد نیاز‌مند از طریق آموزش و پرورش در بخش مناطق کم برخوردار برای تهیه و اهدا لوازم نوشت افزار باید انجام شود. 
ابراهیمی افزود: بر‌ای سازمان بسیج دانش آموزی هم مناطق دیگری در نظر گرفتیم تا اقدامات لازم را انجام دهند و در اجرای پویش مشق همدلی هم پیشنهاد‌ها و برنامه‌های لازم را ارائه کنند.
وی اضافه کرد: هماهنگی لازم هم از طریق رسانه‌ها بخصوص رسانه ملی و شورای اطلاع رسانی استان برای ریز برنامه‌های پویش مشق همدلی باید انجام شود.
معاون استاندار افزود: دستگا‌های حاکمیتی و بنیاد علوی اگر آورده نقدی و غیر نقدی دارند از طریق ستاد باید مدیریت شود تا مشکلی برای افراد خارج از پوشش نهاد‌های حمایتی نداشته باشیم.

مدیر کل آموزش و پرورش نیز گفت: آموزش و پرورش شناسایی نیازمندان را انجام می‌شود و کمیته امداد امام خمینی استان کمک کار آموزش و پرورش خواهد بود بطوریکه تمام شهرستان‌ها تحت پوشش قرار می‌گیرند.
مطهری اضافه کرد: همچنین معرفی پویش در فضای مجازی و تبلیغات محیطی و تشویق برای بازماندگان تحصیلی در بین خانواده‌های کم برخوردار نیز جزو برنامه‌های ماست.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار