استاندار آذربایجان غربی:

امنیت پایدار آذربایجان غربی ؛ نتیجه همکاری‌ دستگاه‌های اجرایی و قضایی

استاندار آذربایجان غربی گفت:امنیت پایدار استان حاصل همکاری دستگاه‌های اجرایی، دستگاه قضایی و تلاش و مجاهدت‌های نیرو‌های نظامی انتظامی و امنیتی است و نتیجه این امنیت پایدار توسعه و رضایتمندی مردم بوده است.
کد خبر: ۱۱۸۲۶۰۲
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۳ 29 August 2024

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری استان به همراه مدیران ارشد قوه قضائیه در استان به مناسبت گرامیداشت هفته دولت با محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان‌غربی دیدار و از تلاش‌های شبانه روزی و جهادی ایشان و مجموعه مدیران و کارکنان دولت در استان در خدمت به مردم قدردانی کردند.

استاندار آذربایجان‌غربی در این دیدار با قدردانی ویژه از همکاری و همراهی دستگاه قضایی استان در پیشبرد اهداف دولت در استان گفت: همراهی و هم افزایی مدیران ارشد قضایی استان با مجموعه دولت در آذربایجان‌غربی در پیشبرد اهداف دولت و حل مشکلات مردم در استان نقش موثری داشته است.

محمدصادق معتمدیان با اشاره به امنیت پایدار استان اظهار داشت: امنیت پایدار استان حاصل همکاری دستگاه‌های اجرایی، دستگاه قضایی و تلاش و مجاهدت‌های نیرو‌های نظامی انتظامی و امنیتی است و نتیجه این امنیت پایدار توسعه و رضایتمندی مردم بوده است.

معتمدیان افزود : نقش دستگاه قضایی استان در تولید و ارتقای امنیت استان کم نظیر و منحصر بفرد است و واقعا جای تقدیر و تشکر دارد. 

معتمدیان در پایان گفت: استان ظرفیت های بسیاری دارد و باید از همه ظرفیت‌ها برای توسعه استان بهره برد و در این راه همراهی همه مجموعه ها خصوصا دستگاه قضایی استان بسیار حائز اهمیت است.

در پایان این دیدار رئیس کل دادگستری استان با تقدیم لوح تقدیر از زحمات استاندار آذربایجان غربی تجلیل به عمل آورد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار