شورای دستگاه‌های نظارتی یک مقام و جایگاه عالی دارد که می‌تواند کمک‌های زیادی در حل مشکلات استان نماید

رئیس کل دادگستری استان گفت:شورای دستگاه‌های نظارتی یک مقام و جایگاه عالی دارد که می‌تواند کمک‌های زیادی در حل مشکلات استان نماید.
کد خبر: ۱۱۸۳۳۶۲
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۱ 04 September 2024

به گزارش  تابناک آذربایجان غربی، جلسه شورای دستگاه‌های نظارتی استان آذربایجان غربی با حضور دکتر عتباتی رئیس کل دادگستری استان در سالن جلسات سازمان مدیریت و برنامه ریزی برگزار شد. 
دکتر ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی در این جلسه بیان داشت: شورای دستگاه‌های نظارتی یک مقام و جایگاه عالی دارد که می‌تواند کمک‌های زیادی در حل مشکلات استان نماید و ظرفیت خوبی برای حمایت از مدیران و دستگاه‌ها است.
رئیس کل دادگستری استان ادامه داد: نهاد‌های نظارتی که وظیفه اصلی آنها نظارت است، به مشکلات آگاهی و اشرافیت خوبی دارند، لذا می‌توانند در حل آنها موثر باشند.
عتباتی با تقدیر از زحمات و اقدامات اعضای شورای دستگاه‌های نظارتی بیان داشت: شورای دستگاه‌های نظارتی در عین نظارت، با یک نگاه درست و دقیق و واقع بینانه از شرایط کشور و استان و محدودیت‌هایی که مدیران اجرایی دارند کمک می‌کنند تا این مدیران در بخش‌های مختلف اجرایی امور خود را پیش ببرند.
رئیس شورای قضایی استان در پایان گفت: هماهنگی خوبی بین مجموعه‌های اجرایی و قضایی وجود دارد و جلسات منظم با مدیریت عالی استان برای کمک به پیشبرد برنامه‌ها با هدف توسعه استان و حمایت از واحد‌های تولیدی برگزار می‌گردد تا حمایت قضایی از این برنامه‌ها صورت پذیرد.
در ادامه جلسه دستورات جلسه بیان و اعضای جلسه به بیان نقطه نظرات و دیدگاه‌های خود پرداختند و جلسه با تصویب مصوباتی به کار خود خاتمه داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار