امام جمعه کرمانشاه:

راه رسیدن به خدا از ولایت می‌گذرد

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: امروز فقط جریان ولایت می‌تواند مقابل کفر و گناه بایستد پس لازم است ولایی باشیم. 
کد خبر: ۱۱۸۳۳۰۱
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۳ 04 September 2024
به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، حجت الاسلام والمسلمین حبیب‌الله غفوری امروز چهارشنبه (۱۴ شهریورماه) در اجتماع امام رضایی‌ها که در مسجد جامع کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: راه رسیدن به خدا از طریق ولایت است با نام خدا و برای خدا در مسیر او حرکت کنید تا توحیدی شویم.
 
وی افزود: ما امروز انسان توحیدی موحد منور به نور امام زمان (عج) می‌خواهیم، تا بدینوسیله نور ولایت خدا در قلب ما بتابد.
 
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: بالاتر از هر چیز این است که انسان وارد بهشت ولایت شود و این امر فقط با توکل بر خدا محقق می‌شود. 
 
غفوری ادامه داد: محبت به اهل بیت باید زیاد شود تا نور توحید در قلب ما بیشتر تابیده شده و انسان توحیدی شویم. 
 
وی یادآور شد: انسانی که وارد وادی معرفت شده است جایگاه توحیدی دارد، در گرانبهایی که امروز از امام رضا (ع) می‌گیریم معرفت است.
 
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه اضافه کرد: قلبی که در آن کینه، کدورت و ریا باشد از معرفت خدا دور می‌شود، حتی کسانی که دین نداشتند و کافر بودند در حرم امام رضا(ع) حاجت گرفتند.
 
غفوری عنوان کرد: حاجت گرفتن دلیل بر حقانیت ما نیست، ما می‌خواهیم امام رضا (ع) ناخالصی‌ها را از وجودمان پاک و ما را از بدی‌ها دور کند.
 
وی ادامه داد: ۱۲۴ هزار پیامبر امروز چشمشان به زبان ما است و منتظر مؤمنانی هستند که آرزوی انبیاء و اولیا را برآورده کنند.
 
غفوری تشریح کرد: زیارت امام رضا(ع) ما را به توحید می‌رساند، تمام انبیا و اولیا آمدند تا به ما بفهمانند دنیا آخر کار ما نیست و قیامتی وجود دارد که در آنجا باید پاسخگو باشیم. 
 
وی گفت: ثمره ۲ ماه عزاداری این است که دردی از دل ما بزداید و انتظار فرج امام زمان (عج) را داشته باشیم.
 
غفوری ادامه داد: امروز فقط جریان ولایت می‌تواند مقابل کفر و گناه بایستد پس لازم است ولایی باشیم و در مسیر ولایت قدم برداریم. 
 
وی همچنین یادآور شد: هرچه انسان توسل و محبت بیشتری به امام زمان داشته باشد خدا توفیقش را در همراهی امام زمان (عج) بیشتر خواهد کرد.
 
غفوری در پایان خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی، انقلاب امام زمان (عج) است، امروز روز شهادت امام رضا(ع) است، از او بخواهید قلب و دین ما را با نور خود منور و نور ولایت امام زمان (عج) را در قلبهایمان جاری کند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار