استاندار کرمانشاه تأکید کرد؛

لزوم به حداقل رساندن فاصله  بین شایستگی و خدمات به جانبازان و آزادگان 

استاندار کرمانشاه گفت: خدمت به جانبازان و  آزادگان پاسخ به فداکاری آن‌ها است و فاصله  بین خدمات و شایستگی آن‌ها باید به حداقل برسد.
کد خبر: ۱۱۸۳۲۶۴
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۴ 03 September 2024

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، محمدطیب صحرایی ظهر امروز (سیزدهم شهریور ماه) در جلسه با جانبازان ۷۰درصد و آزادگان که در سالن شهید سلیمانی استانداری برگزار شد، اظهار کرد: تشکر و قدرانی از جانبازان و آزادگان مهمترین جمله که با اعتقاد باید صحبت کنیم که در دوران دفاع مقدس فداکاری کردند.

وی با بیان تشریح زحمات خانواده های جانبازان، افزود: هر کاری که در خدمت به این عزیزان انجام شود پاسخ فداکاری آن‌ها است که امید است فرصت جبران آن را داشته باشم.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: با توجه به نیازهای شما در طول زمان ایثارگری تا کنون اقداماتی انجام شده و سازمان‌های مربوط تلاش‌های خود را کرده اند که فاصله‌ی بین شایستگی و خدمات انجام شده را باید به حداقل برسانیم، برای از بین بردن این فاصله‌ها لازم است جلسات بیشتری برگزار و نکاتی که مورد غفلت واقع شده پوشش داده شود.

وی با توجه به صحبت‌های جانبازان و آزادگان در جلسه گفت: درخواست‌هایی که روند اجرای آن‌ها کوتاه هستند سریعتر انجام می‌شود، نکاتی که در استان باید حل وفصل شود در جلسات بعدی حل خواهد شد.

صحرایی در پایان بیان کرد: درخواست‌هایی که کشوری هستند و در استان های دیگر اجرا نشده است بحث ملی است و باید در سطح کشور مورد بررسی قرار گیرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار