فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد:

با دوستان نظام دوست و با دشمنان آن دشمن هستیم / روایت سردار مصطفایی از آنچه که چینی ها نسبت به ایرانی ها می گویند !

سردار مصطفایی : ما با هر شخص یا نظامی که دوست ما و دوست نظام و آرمان‌های ما باشد دوست هستیم و با هر شخصی یا نظامی که دشمن نظام ما باشد دشمن هستیم.
کد خبر: ۱۱۸۳۱۰۱
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۶:۵۵ 03 September 2024

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، سردار کی قباد مصطفی در اجلاسیه ۹۸ شهید امنیت استان ضمن تسلیت ایام گفت: برگزاری کنگره دو هزار شهید استان رسانه‌ای موثر و ارزشمند در عصری است که با پدیده‌های مختلف اجتماعی و فرهنگی مواجه هستیم. 

سردار مصطفایی با تمجید از مردم کهگیلویه و بویراحمد، افزود: مردم فهمیم این استان همواره در همه صحنه‌ها و اجتماعات چه در دوران جنگ که بالاترین حضور در جبهه‌ها و چه پس از جنگ در دیگر اجتماعات مشارکت بالایی را داشته اند که جای تقدیر و تشکر دارد و این حضور پرشور، فراموش شدنی نیست. 

وی ادامه داد: نمونه‌هایی از ایثار و فداکاری مردم استان در همین جمع حضور دارند، که چه در دفاع از حرمین و چه در دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب تا پای جان پیش رفتند و با اینکه تعداد کثیری گلوله در تن آن‌ها است هنوز هم با اراده محکم و قوی آمادگی دارند در هر سنگری که نظام جمهوری ایران نیاز پیدا کرد حضور پیدا کنند.

سردار مصطفایی با اشاره به جایگاه والای شهدا در قرآن که به فوز العظیم تعبیر شده، افزود: خوش به سعادت پدران و مادران و خانواده شهدا که چنین فرزندانی را تربیت کردند، این‌ها در مسیری که انتخاب کرده بودند هیچ گاه کوتاهی و توقف نکردند و ارزشمند‌ترین کالای خود که جسم و جان بود را با عشق تقدیم به آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی ایران کردند.

سردار مصطفایی ادامه داد: ضمن حضور در این برنامه‌ها که با هدف تجلیل از مقام شهداست، باید تلاش کنیم که فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه ترویج دهیم نه بخاطر شهدا بلکه به خاطر خودمان که شرمنده شهدا و خانواده شهدا نشویم و راه را گم نکنیم.
وی گفت: امروز دشمنان ما بر علیه راهی که شهدای ما رفتند بسیج شده اند و اگر بدانند که کشور بدون فرهنگ ایثار و شهادت و بدون روحیه شهادت است با آن کاری ندارند.

فرمانده انتظامی استان در ادامه به خاطره سفر برخی فرماندهان به چین اشاره کرد و افزود: در این سفر که ما با وزیر امنیت داخلی کشور چین که عضو حزب کمونیست یعنی بالاترین ساختار تصمیم گیری برای کشور چین است، ملاقات کردیم وی می‌گفت شاید کشور ما از لحاظ تکنولوژی، فناوری و از نظر جمعیت و جغرافیای سرزمینی بالاتر از شما باشد ولی کشور شما شرایطی دارد که ما آرزوی آن را داریم، ملتی که آرمان و هدف خود را در کیلومتر‌ها آن طرف‌تر از مرز خود تعریف کرده و برای حفظ آرمان‌های خود در آن مناطق جنگ می‌کند و هنگامی که یکی در این راه شهید می‌شود میلیون‌ها انسان عاشق به دیدار و استقبال آن‌ها می‌آیند چیزی است که ایرانی‌ها دارند و ما آرزوی آن را داریم.

وی به نمونه‌ای از خصلت خوب ایرانی‌ها اشاره کرد و گفت: نمونه بارز این خصلت در استان ما تشییع پیکر شهید رنجبر است ، آنقدر تأثیر گذار بود که رهبر عزیزمان از مردم شریف کهگیلویه و بویراحمد تشکر کردند.

سردار مصطفایی در پایان به چند موضوع از وصیت نامه شهدا اشاره کرد و اظهار داشت : ما با هر شخص یا نظامی که دوست ما و دوست نظام و آرمان‌های ما باشد دوست هستیم و با هر شخصی یا نظامی که دشمن نظام ما باشد دشمن هستیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار