همایش تجارت بین الملل با محوریت صادرات و واردات

سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد : همایش آموزشی " تجارت بین الملل با محوریت صادرات و واردات" ویژه مدیران واحد‌های صنعتی و تولیدی بمناسبت گرامیداشت هفته دولت در راستای توسعه بازار و حضور در بازار‌های بین الملل برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۸۳۰۰۳
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۷:۳۷ 02 September 2024

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، سید صدرا درست گفت: همایش با عنوان " تجارت بین الملل با محوریت صادرات و واردات" با حمایت شرکت شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد با حضور مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری و تعدادی مدیران واحد‌های تولیدی و صنعتی استان در یاسوج برگزار گردید.

سید صدرا درست گفت:این همایش که در محل سالن همایش‌های شرکت شهرک‌های صنعتی با همکاری کلنیک کسب و کار استان برگزار گردید مدیران واحد‌های صنعتی و تولیدی و فعالان اقتصادی با مفاهیم و قوانین تجارت، چگونگی صادرات به خارج و واردات کالا آشنا شدند.

سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به حمایت‌های نرم افزاری از صنایع کوچک افزود: از اهم از اقدامات شرکت شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد توانمندسازی، بهبود و ارتقای مهارت‌های مدیران و شاغلین کسب و کار‌های کوچک و متوسط در حوزه‌های توسعه صنعتی و کارآفرینی، توسعه بازار و تامین مالی است و در این زمینه از برگزاری دوره‌های آموزشی و همایش‌های تخصصی حمایت می‌کند.

 سید صدرا درست افزود: این همایش نیز با ایجاد زمینه آشنایی با چگونگی واردات و صادرات، فرصت‌های بی‌شمار پیشروی کسب‌وکار‌ها و صنایع مختلف را معرفی و به کارآفرینان این فرصت را می‌دهد تا با مفاهیم تجارت بین الملل ارتباط برقرار کرده و زمینه گسترش روابط تجاری خود را ایجاد نمایند. 

سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد در ادامه خاطر نشان کرد: برگزاری پنل پرسش و پاسخ در این رویداد با موضوع بحران‌های پیش رو مدیران جوان و صنعتگران در حوزه بازار، واردات و صادرات برای راهنمایی بهتر به صنعتگران از دیگر برنامه‌های اجرا شده در این همایش بود. 

 درست گفت: حمایت از ارائه آموزش‌های مهارتی، مدیریتی و کارشناسی تخصصی و کاربردی به واحد‌های صنعتی در رئوس برنامه‌های این شرکت قرار دارد و این دوره‌ها و آموزش‌های تخصصی مربوط به حوزه تولیدی و اقتصادی تا پایان سال جاری بصورت مستمر برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار