آتش سوزی شبانه در جمعه بازار یاسوج / فاجعه ای که همچنان در کمین است !

مدیر کل مدیریت بحران استانداری از مهار آتش سوزی در جمعه بازار شهر یاسوج خبر داد
کد خبر: ۱۱۸۳۰۰۱
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۵:۰۹ 02 September 2024

علیرضا نیکروز در گفتگو با تابناک کهگیلویه و بویراحمد ضمن اعلام این خبر گفت : آتش سوزی جمعه بازار یاسوج در ساعت ۱ و ۴۵ دقیقه بامداد امروز رخ داد که با حضور به  موقع آتش نشانان از عدم سرایت آن به دیگر مغازه ها جلوگیری شد .
 نیکروز با بیان این نکته که حادثه تلفات جانی نداشت افزود : خوشبختانه در زمان وقوع آتش سوزی فردی در محل حضور نداشته است.
نیک روز با بیان این نکته که بارها در مورد خطرات آتش سوزی این محل به دلیل تراکم زیاد و مواد قابل اشتعال هشدار داده شده بود ، افزود : میزان خسارات وارد شده پس از بررسی کارشناسان اعلام می شود.
وی با اشاره به سابقه وقوع چنین آتش سوزی هایی در این محل ، گفت : مجموعه فروشگاهی جمعه بازار یاسوج با بیش از نهصد مغازه در ضلع غربی یاسوج واقع شده است . این دومین بار است که در چند سال اخیر این مجموعه دچار آتش سوزی می شود و اغلب مغازه های جمعه بازار یاسوج پوشاک و محصولات قابل اشتعال هستند که خطر سرایت آتش سوزی را بیشتر می کند.

آتش سوزی شبانه در جمعه بازار یاسوج / فاجعه ای که همچنان در کمین است !
مدیرعامل آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یاسوج هم گفت : برای مهار آتش همه عوامل این مجموعه فراخوان شدند.

رستمی اضافه کرد: حجم گسترش آتش سوزی در ابتدا به حدی بود که مجبور شدیم ۵ خودروی آتش نشانی از چهار ایستگاه شهر را به محل ماموریت بفرستیم که خوشبختانه آتش مهار و پایش انجام شد .

لازم به توضیح است در مورد احتمال بروز فاجعه در جمعه بازار یاسوج در صورت بروز آتش سوزی در زمان فعالیت این محل بارها هشدار داده شده اما همچنان نسبت به جابجایی محل تعلل می شود .

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار