مدیرکل تعزیرات خراسان رضوی:

توقیف‌های کلان از تخم مرغ تا کنسرو و رب گوجه در استان

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان از توقیف محموله های تخم مرغ، کنسرو و رب تاریخ گذشته در شهر مشهد خبر داد.
کد خبر: ۱۱۸۲۶۳
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۸ 26 October 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی، حمیدرضا کریم با اعلام این مطلب گفت: در پی اخبار و اطلاعات واصله مردمی مبنی بر نگهداری مقادیر قابل توجهی تخم مرغ تاریخ مصرف گذشته در انبارها و سردخانه های اطراف شهر مشهد، تیم ویژه به محل گزارش شده اعزام شد تا صحت و سقم آن را بررسی کند.
وی عنوان کرد: در راستای اجرای طرح صیانت از سلامت شهروندان، اکیپ بازرسی متشکل از رئیس شعبه تعزیرات حکومتی، بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت و کارشناسان دامپزشکی به محل های یاد شده اعزام شدند که در نتیجه بازرسی این کارشناسان نظر به مشکوک بودن سلامت محموله های یاد شده، نمونه برداری انجام و برای بررسی بیشتر و اعلام نظر نهایی به آزمایشگاه ارسال شد.
وی تصریح کرد: این محموله ها به علت مشکوک بودن، به دستور رئیس شعبه تعزیرات حکومتی تا حصول نتیجه در محل توقیف شد.
وی در پاسخ به این سوال که آیا موارد مشابهی هم در سال جاری به شما گزارش شده است؟ گفت: در راستای اجرای طرح صیانت از سلامت شهروندان، محموله های کنسرو و رب هم توسط مأموران در حومه شهر مشهد توقیف شد.
حمیدرضا کریم یادآور شد: در پی گزارشات مردمی مبنی بر اقدامات مشکوک در یک انبار متروکه، مأموران تعزیرات، سازمان صنعت، معدن و تجارت و سایر کارشناسان به محل اعزام شدند و متوجه شدند افراد سودجو در حال تغییر لیبل یک میلیون قوطی کنسرو بودند و افراد و محموله توقیف و دستگیر شدند.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همچنین در ادامه یادآور شد: یک محموله رب گوجه فرنگی هم به علت مشکوک بودن در شهر مشهد توقیف شد.
وی گفت: محموله 60تن تخم مرغ توقیف شده در حال آزمایش است، تا از سلامت محموله مطمئن شوند.
وی همچنین افزود: افراد خاطی به جریمه نقدی محکوم شدند.شهروندان نیز در صورت مشاهده موارد مشکوک توسط سودجویان مراتب را به شماره 124 و یا شماره های 37243151 و 37343155 و سامانه دریافت پیامک 3000891013 اداره کل تعزیرات اطلاع دهند.
علی بیات- خراسان رضوی
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار