استاندار ایلام؛

پنج هزار و ۴۸۰ میلیارد ریال از طرح های سفر رئیس جمهور به استان به بهره برداری رسیده است.

استاندار ایلام گفت : پنج هزار و ۴۸۰ میلیارد ریال از طرح های سفر رئیس جمهور به این استان از ابتدای امسال تا کنون به بهره برداری رسیده است.
کد خبر: ۱۱۸۲۶۲۹
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۵ 30 August 2024

به گزارش نابناک ایلام؛ بهرام نیا بیان داشت : به مناسبت هفته دولت در مجموع ۲۴۰ پروژه با اعتبار ۱۹ هزار و ۷۳۱ میلیارد ریال در استان ایلام افتتاح به بهره برداری رسیده است.

وی افزود : 54 طرح و پروژه در این استان با اعتبار پنج هزار و ۹۴۹ میلیارد ریال در هفته دولت امسال کلنگ زنی شده است که  در مجموع ۲۹۴ طرح و پروژه با اعتبار ۲۵ هزار و ۶۸۰ میلیارد ریال در این استان در هفته دولت افتتاح و کلنگ زنی شده است.

استاندار ایلام ادامه داد : در شهرستان ایلام ۳۲، در شهرستان ایوان ۳۱، در شهرستان آبدانان ۱۸، در شهرستان بدره ۲۳، در شهرستان چرداول ۱۸، در شهرستان چوار ۱۷ ، در شهرستان دره شهر ۲۸، در شهرستان هلیلان ۱۷، در شهرستان دهلران ۴۴، در شهرستان سبروان ۱۸ و در شهرستان مهران ۲۸ طرح و پروژه در هفته دولت کلنگ زنی و افتتاح شده است

وی تاکید کرد : علاوه بر این، پروژه ها و طرح هایی نیز در یک ماه گذشته با حضور مسئولان و وزرای دولت سیردهم به بهره برداری در استان از جمله استخر ایلام با ۵۳۰ میلراد ریال،استخر شهر مهران با ۳۲۰ میلیارد ریال، دبیرستان۱۲ کلاسه سازگار با محیط زیست در شهر ایوان با اعتبار ۳۵۰ میلیارد ریال، تصفیه خانه شهر ایوان با اعتبار ۱۷۴ میلیارد ریال، درمانگاه تامین اجتماعی شهر مهران با اعتبار ۷۵۰ میلیارد ریال و سال بین المللی فرودگاه شهدای ایلام با اعتبار یک هزار و ۷۹۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسیده است.

بهرام نیا افزود : طرح آبرسانی به ملکشاهی و تصفیه خانه آن، کارخانه کاغذ سنگی در شهرستان چرداول و کارخانه فولاد زاگرس ایوان نیز آماده افتتاخ و بهره برداری است.

 استاندار ایلام گفت : : ابر پروژه سامانه گرمسیری که تا کنون ۱۳۵ هزار میلیارد ریال برای آن هزینه شده، در دولت سیزدهم ۷۰ هزار میلیارد ریال برای تکمیل آن هزینه شده و با افتتاح فاز اول این پروژه ۶ هزار هکتار از زمین های زراعی دیم منطقه دشت مهران زیر پوشش آبیاری خواهد رفت./ع

 

بیشتر بخوانید :

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار