مدیر ارتباطات زیرساخت استان ایلام؛

پهنای باند ارتباطی در مرز مهران به میزان 100 گیگابایت توسعه یافت

مدیر ارتباطات زیرساخت استان ایلام گفت: در ایام اربعین حسینی (ع) در مرز مهران، پهنای باند ارتباطی ایران و عراق به میزان 100 گیگابایت در راستای بهبود ارتباطی زائرین و دیگر دستگاه های مستقر افزایش یافت.
کد خبر: ۱۱۸۲۴۲۵
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۱ 28 August 2024
پهنای باند ارتباطی در مرز مهران به میزان 100 گیگابایت توسعه یافتبه گزارش تابناک ایلام؛عباس بیرامی در گفتگو با خبرنگار ما با بیان اینکه خدمات مدیریت ارتباطات زیرساخت استان در اربعین حسینی بی وقفه بوده است، اظهارداشت: هر آنچه که در این ایام نیاز به ارتباط دیجیتال داشته اعم از ارتباطات تلفن همراه، پوشش دوربین های پایش تصویری، صدا و سیما، ارائه پهنای باند به فراجا برای خدمات گذرنامه ای و ... توسط مدیریت ارتباطات زیرساخت استان ایلام فراهم گردید.
 
وی با اشاره به اینکه از قبل از برگزاری کنگره عظیم اربعین، واحدهای فنی به صورت 24 ساعته برای برقراری ارتباط دیجیتال تلاش کردند، افزود: در راستای جلوگیری از قطعی احتمالی فیبرنوری در مسیرهای مواصلاتی استان، گشت های مراقبت از فیبرنوری را تا پایان کنگره اربعین افزایش دادیم.
 
مدیر ارتباطات زیرساخت استان ایلام به استقرار بالن اینترنتی پژوهشگاه فضایی ایران در نقطه صفرمرزی مهران اشاره و تصریح کرد: این بالن از طریق فیبرنوری و آنتن متصل به آن، کیفیت ارتباطات در دو سوی مرز را افزایش داد و موجب کیفیت بالای ارتباطات اینترنتی در مرز گردید.
 
 
 وی افزود: این اداره کل نسبت به توسعه پهنای باند اپراتورهای تلفن همراه در مرز مهران به میزان 20G بهسازی و رفع نقاط حادثه خیز فیبر نوری در ۴ نقطه مسیرهای ایلام - مهران - دهلران به طول بیش از 3KM مهران ارائه زیرساخت فیبر نوری (2CORE) به استانداری ایلام جهت پوشش دوربین های پایش تصویری در پارکینگ های مرز میدان اربعین تا پل زائر نیز اقدام نموده است.
 
 بیرامی با اشاره به دیگر اقدامات یادآور شد:  ارائه زیرساخت فیبر نوری (6CORE) به صداو سیما جهت پوشش زنده تصویر در مسیر ایلام - پایانه مرزی مهران ، ارائه خدمات پذیرایی و اسکان به زائرین توسط موكب بسیج شركت ارتباطات زیرساخت در میدان اربعین مرز مهران ارائه زیرساخت فیبر نوری (2CORE) و زیر ساخت خدمات رسانی به زائرین در مرز مهران با خدمات پارکینگ و اسکان در مهمانسرای اختصاصی شرکت ارتباطات در ایام اربعین شیفت بندی کلیه پرسنل در واحدهای فنی ، افزایش گشت های فیبر نوری از دیگر اقدامات این اداره کل در ایام اربعین بوده است./م
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار