فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام؛

سپاه استان با همه ظرفیت پای‌کار کنگره بزرگ اربعین‌حسینی بود

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت : سپاه در هم‌افزایی با سایر نقش‌آفرینان در بخش‌های مختلف آب‌رسانی، جابجایی و توزیع یخ، پخت و توزیع غذا، کارهای فرهنگی و تبلیغاتی به زائران اباعبدالله‌الحسین(ع) خدمت‌رسانی کرد که جای قدردانی دارد.
کد خبر: ۱۱۸۲۵۸۸
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۰ 30 August 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ سردار حسینی بیان داشت : مدیریت میدانی اربعین با ابعاد و جنبه‌های مختلف و بزرگی که دارد و هماهنگی‌های ۲ استان مرزی واسط و ایلام، کار کوچکی نبود که خدا را شکر استان ما بار دیگر از این آزمون سربلند بیرون آمد.

 وی افزود : در اربعین شاهد زحمات استاندار، پیگیری‌های مجدانه، نظارت میدانی، حضور در جلسات و کنترل امور از نزدیک بودیم که در نتیجه آن، اربعین به بهترین وجه ممکن برگزار و زائران به سلامت در مرز مهران تردد کردند.

سردار حسینی ادامه  داد : پیوند مردم ما و نظام اسلامی با مفاهیم عاشورایی، انقلاب ما را امروزه به یک شجره طیبه تبدیل کرده که تناوری و اقتدار آن، نتیجه مجاهدت شهدای انقلاب، دفاع مقدس و حرم و امنیت بوده است.

وی تاکید کرد : باید با روحیه جهادی، فکر و عمل و اقدامات شهدای دولت را نصب‌العین قرار دهیم چرا که اینان قطب‌نمایی هستند که جهت درست را به ما نشان می‌دهند و این راه از مسیر امامت و ولایت می‌گذرد.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام یاد آور شد :  باید با مردم صادق باشیم و ارتباط بیشتری با جامعه بگیریم، فاصله‌ها را کم کنیم و با کارکرد جهادی برای حل مشکلات کشور و مردم شب از روز نشناسیم و ان‌شاءالله دولت چهاردهم نیز با نصب‌العین قرار دادن قوانین بالادستی، هم‌فکری و هم‌افزایی مجموعه استان اعم از شورای تامین، شورای برنامه‌ریزی و مجموعه مدیران، همین مسیر خدمتگزاری را ادامه دهد./ع

 

بیشتر بخوانید :

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار