«اخراج درویش» و «تحریم بانک شهر» هشتگ داغ هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس در فضای مجازی با توجه به فعالیت دیگر رقبا در نقل‌وانتقالات تابستانی، دو هشتگ اخراج درویش و تحریم بانک شهر را داغ کرده‌اند.
کد خبر: ۱۱۸۲۲۴۹
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۵ 29 August 2024

به گزارش تابناک ورزشی، تیم فوتبال پرسپولیس لیگ را به خوبی آغاز نکرده و دو بازی ابتدایی فصل را با دو مساوی به اتمام رسانده است. موضوعی که در کنار پیروزی‌های رقبایی چون سپاهان، استقلال و تراکتور بیشتر به چشم هواداران آمده و با توجه به عقب ماندن این تیم از نقل‌وانتقالات، حالا آنها دو هشتگ اخراج درویش و تحریم بانک شهر را در شبکه‌های اجتماعی داغ کرده‌اند.

پرسپولیس در این فصل بسیاری از ستاره‌هایش از جمله علیرضا بیرانوند، مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی‌فر و عبدالکریم حسن را از دست داد که مدیریت باشگاه پرسپولیس در برخی پست‌ها نتوانسته بازیکن جایگزین مناسبی را جذب کند یا این اتفاق برای پستی چون دفاع چپ، دیرهنگام رخ داد که پرسپولیس در دو بازی نخست بدون دفاع چپ تخصصی مقابل ذوب‌آهن و تراکتور قرار گرفت.

با توجه به این موضوع و البته جذب ستاره‌های نامدار خارجی توسط رقبایی چون سپاهان، تراکتور و استقلال، هواداران پرسپولیس رضا درویش را در نقل‌وانتقالات مورد نقد قرار داده و او را ناتوان می‌دانند‌. از همین‌رو با داغ کردن هشتگ اخراج درویش خواهان تغییر مدیریت هستند. برخی هواداران هم با توجه به هزینه‌های سنگین برخی رقبا در نقل‌وانتقالات انگشت اتهام را به سمت مالکیت باشگاه پرسپولیس گرفته‌اند که یک کنسرسیوم بانکی است. در رأس این کنسرسیوم، بانک شهر قرار دارد و از همین‌رو دیگر هشتگ داغ هواداران پرسپولیس در شبکه‌های اجتماعی، تحریم بانک شهر است.

«اخراج درویش» و «تحریم بانک شهر» هشتگ داغ هواداران پرسپولیس

پرسپولیس براساس خواسته خوان کارلوس گاریدوی اسپانیایی، نیاز به یک مهاجم و یک وینگر دارد که درویش هنوز نتوانسته بازیکنی را برای این دو پست جذب کند و تلاش‌ها برای جذب علی قلی‌زاده نیز بی نتیجه ماند. حالا باید دید اعتراض پرسپولیسی‌ها در شبکه‌های اجتماعی تاثیری در روند باشگاه ایجاد می‌کند یا نه./ح

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار