جامعه امروز ما نیاز به درس گرفتن از حادثه عاشورا دارد / ایلام امروز به معنای ایران است

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت : جامعه جهانی امروز نیاز به امام حسین(ع) و راه ان حضرت به عنوان پرچمدار عدالت دارد.
کد خبر: ۱۱۸۲۴۱۰
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۱ 29 August 2024

 به گزارش تابناک ایلام؛ سارا فلاحی در آیین گرامیداشت شهدای هشتم شهریور و شهیدان رجایی و باهنر  بیان داشت : درجامعه‌ای مرده و از پای افتاده با خدعه قدرت یزیدیان، تنها با راهبرد شهادت طلبانه می‌توان بیداری ایجاد کرد و امام حسین(ع) قدم در این راه نهاد که اسلام ناب محمدی را احیا و مردم زمان خویش را آگاه و بیدار کند.

وی افزود :  امروز در قلب اروپا و آمریکا نسبت به جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه واکشن نشان داده می‌شود و گفتمان انقلاب اسلامی با درون مایه عدالتخواهی، استرائیل را پا انداخته است، شمال اراضی اشغالی و بخش گردشگری رژیم صهیونیستی فلج شده و جمعیت این رژیم منحوس در حال کاهش است، اسرائیل زمین‌گیر با وجو اینکه ۵۴ کشور جهان از ان حمایت می کنند، زمین گیر شده است.

فلاحی اظهار داشت : ما زمانی برای جنگ سیاسی در داخل نداریم که رقابت‌های حزبی و گروهی داشته باشیم و باید به سمت همدلی واقعی پیش برویم و برای مردم کار کنیم و به طور قطع در این مسیر خداوند متعال هم برکت می‌دهد.

وی ادامه داد : از دولت جدید انتظار داریم در این مسیر که با وفاق شروع کرده است، با مجلس همراه باشد که البته تا کنون هم همراه بوده تا بتوانیم کاری برای اقتصاد ایران انجام دهیم، امروز مسأله اصلی ما، جوانان، اشتغال و اقتصاد است که این مسائل با دعوا مرتفع نمی‌شود.

فلاحی با بیان اینکه حوزه اجرایی استان باید فرش قرمز برای سرمایه گذاران پهن کند، مطرح کرد : مردم، مدیران و نمایندگان مجلس در کنار هم می توانند مسائل را حل کنند.

وی تاکید کرد : اربعین حسینی با تردد میلیونی زوار از مرز مهران، بدون هیچ گونه مشکلی از استانی با کمترین میزان جمعیت کشور، یک ظرفیت بزرگ و نشان دهنده توانایی و نقش ایلام در توسعه است و این موضوع نشان می‌دهد که مردم می‌توانند به توسعه استان کمک کنند و مطالبه ما از دولت نیز همین است که استان ایلام را به صورت ویژه و با ظرفیت‌های ان ببینند.

فلاحی یاد آور شد : همه دولت ها ذیل نظام جمهوری اسلامی برای مردم خدمت می‌کنند و مردم از ما انتظار دارند که مسئولان کار کنند، مردم همیشه هر جایی که دست دولت در موضوعی مشکل داشته، دست و پای دولت شده ان، پای کار بوده اند و ما وظیفه داریم در هر جایگاهی که هستیم صادقانه با مردم سخن بگوییم.

نماینده ایلام اطرنشان کرد : ایلام امروز متعلق به ایلامی‌ها نیست بلکه ایلام به معنای ایران است، چرا که ایلام می‌تواند کانون صادرات و دروازه ورود و ارتباط با کشورهای حوزه مدیترانه باشد، ایلام و مهران گرانیگاه اربعین است و اربعین امروز یک مقوله جهانی است./ع

 

بیشتر بخوانید :

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار