مدیرعامل شرکت آب‌ و فاضلاب تربت‌حیدریه عنوان کرد:

یکپارچگی سیستم فاضلاب شهری و روستایی در تربت حیدریه

مدیرعامل شرکت آب‌ و فاضلاب تربت‌حیدریه، گفت: یکپارچه شدن سیستم از مزایای ادغام آب و فاضلاب شهری و روستایی در تربت حیدریه بوده است.
کد خبر: ۱۱۸۲۵۹۲
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۹ 29 August 2024

مدیرعامل شرکت آب‌ و فاضلاب تربت‌حیدریه

به گزارش تابناک رضوی، علیرضا عباسی، در جمع خبرنگاران خراسان رضوی، با اشاره به اینکه توان تولید ۷۴۲ لیتر بر ثانیه، در صورت کار کردن منابع آبی به صورت ۲۰ ساعته را خواهیم داشت، گفت: در حال حاضر با کمبود 90 لیتر بر ثانیه در شهر تربت‌حیدریه روبرو هستیم و اقدامات لازم در این خصوص را انجام خواهیم داد.

وی کیفیت منابع آبی داخل بافت شهری را مناسب ندانست و افزود: این منابع آبی به لحاظ شیمیایی، میکروبی و فلزات سنگین رصد شده تا آب باکیفت تری در دسترس مردم قرار گیرد.

مدیرعامل شرکت آب‌ و فاضلاب تربت‌حیدریه، قطعی برق را از معظلات جدی دانست و عنوان کرد: این قطعی موجب سوختگی قطعات چاه‌ها و ایجاد خسارت و عدم دسترسی همشهریان به منابع، در شبکه آبرسانی خواهد شد.

وی گفت: دشت گوجی و آبرود در سال ۱۴۰۰ افت شدیدی داشته و از ۱۱ حلقه چاه در دشت آبرود، ۹ حلقه آن خشک شده و در گوجی از ۶ حلقه چاه نیز، ۴ حلقه از مدار بهره‌برداری خارج شده بود.

عباسی به اجرا نشدن برخی از پروژه‌ها که در دستور کار شرکت آب و فاضلاب قرار داشته اشاره کرد و افزود: برخی از این پروژه‌ها نیز نیمه تمام باقی مانده و با برنامه‌ریزی صورت گرفته، بسیاری از این پروژه‌ها به اتمام رسیده است.

وی با اشاره به اینکه آب و فاضلاب شهری و روستایی را تربت ادغام کردیم، خاطرنشان کرد: این کار در سال 1400 انجام و گرچه یکپارچه شدن سیستم، از مزایای آن خواهد بود اما حجم فعالیت در شهرها و روستاها بسایر بالا است.

مدیرعامل شرکت آب‌ و فاضلاب تربت‌حیدریه، در خصوص خدمات رسانی به مشترکین در روستاها نیز، گفت: علی‌رغم تعداد بالای مشترکین در شهرها، برنامه‌ریزی در روستاها به دلیل تفاوت خطوط انتقال و یا مخازن در هر روستا، از اهمیت بالایی برخوردار است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار