نماینده حوزه جنوب استان در مجلس ؛

قطعی مکرر برق در مناطق گرمسیری استان پذیرفتنی نیست/ورود معاون پارلمانی وزیر نیرو به قطعی برق در مناطق گرمسیری استان

نماینده حوزه جنوب در مجلس شورای اسلامی گفت: باتوجه به گرمای بالای ۵۰ درجه سانتیگراد قطعی برق در حوزه جنوب بخصوص شهرستان دهلران پذیرفتنی نیست .
کد خبر: ۱۱۸۲۲۲۵
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۲ 27 August 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ اسدالله چراغی در گفتگو با خبرنگار ما بیان داشت:حوزه جنوب استان ایلام  بخصوص شهرستان دهلران باید از لیست خاموشی خارج شود .

وی ادامه داد: مسئولان و کسانی که  شهرستان دهلران را در لیست خاموشی قرار دادند تنها ساعتی   در دهلران مستقر شوند و از نزدیک شرایط را ببينند  که مردم شهرستان دهلران با دمای بالای ۵۰ درجه سانتیگراد در مواقعی که برق قطع می‌شود زندگی تنها مختل می شود .

وی تصریح کرد: با توجه به حساسیت موضوع و گرمای بالای شهرستان دهلران  موضوع را از طريق  معاون پارلمانی وزیر نیرو پیگیری شده تا شهرستان دهلران ، و مهران  از لیست خاموشی ها حذف شود.

چراغی ادامه داد : مديرعامل برق استان با شناختي که از گرمای حوزه جنوب بخصوص شهرستان  های دهلران  و مهران دارد نباید این شهرستان را در لیست خاموشی ها قرار بدهد .

نماینده مردم شهرستان های دهلران،  آبدانان،  دره شهر وبدره در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت:  مديرعامل برق استان باید به قید فوریت و حسب‌ پیگیری ها که با معاون پارلمانی وزير در خصوص این شهرستان صورت گرفته از وزارتخانه نسبت‌ به‌ پیگیری و حذف شهرستان دهلران  و مهران را از لیست خاموشی ها باشد .

چراغی  افزود : برق مناطق گرمسیری استان نباید قطع شود و قطعی مکرر و نوسان برق  به‌هیچ‌وجه پذیرفتنی نیست و خسارت زیادی به وسایل برقی مردم وارد شده است .

وی ادامه داد: باوجود گرمای بی‌سابقه هوا در شهرستان‌های دهلران و همچنین مهران نیاز است که مسئولین شرکت برق استان ایلام در خصوص قطع برق روزانه این شهرستان‌ها تجدیدنظر کرده  و برای جلوگيري از این روند خاموشی‌ها در این دو شهرستان موضوع را از طریق وزارتخانه  با حساسیت پیگیری کنند .

چراغی گفت: اگر روند خاموشی ها در شهرستان های گرمسیری استان متوقف نشود قطعا  مجمع نمایندگان استان موضوع در صحن علنی مجلس پیگیری و وزير برای پاسخگویی به مجلس خواهند کشید./م

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار