مدیرکل ورزش و جوانان ایلام:

افتتاح و کلنگ زنی ۸ پروژه ورزشی در ایلام طی هفته دولت

مدیرکل ورزش و جوانان ایلام از افتتاح و کلنگ‌زنی ۸ پروژه ورزشی با اعتباری بیش از ۵۰ میلیارد تومان در استان ایلام طی هفته دولت خبر داد.
کد خبر: ۱۱۸۲۰۹۲
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۵ 28 August 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ شهاب شهبازی مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام، بیان داشت: باتوجه‌به رشد قابل‌توجه افزایش سرانه ورزشی در سطح استان، در طول هفته دولت ۴ پروژه ورزشی شامل فضای ورزشی سرپوشیده و روباز افتتاح خواهد شد.

وی افزود: سالن ورزشی روستای وحدت دهلران با اعتبار هزینه شده ۱۰ میلیارد تومان، بازسازی زمین چمن مجموعه انقلاب ۳ میلیارد تومان اعتبار، زورخانه پوریای ولی ایلام با مبلغ هزینه شده یک میلیارد تومان، بازسازی زمین چمن ایوان با ۸ میلیارد تومان و بازسازی و تعمیر سالن ۷ تیر شهر ایلام از جمله طرح‌های مورد بهره‌برداری در هفته دولت است. 

مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام ادامه داد: بیشتر این پروژه‌ها در مناطق کم‌برخوردار و روستاها به بهره‌برداری خواهد رسید که با افتتاح این پروژه‌ها در مجموع در طول ۲ سال اخیر حدود ۴۰ پروژه ورزشی در سطح استان به بهره‌برداری رسیده است.

شهبازی خاطرنشان کرد: زمین چمن مجموعه انقلاب، پروژه‌های ورزشی زورخانه پوریای ولی، زمین چمن ایوان و سالن هفت‌تیر به دلیل فرسودگی قابل‌استفاده نبوده که با اختصاص مبلغ ۱۹ میلیارد تومان اعتبار تعمیر و تکمیل و در هفته دولت برای انجام فعالیت‌های ورزشی به بهره‌برداری می‌رسند.

وی تصریح کرد: در هفته دولت علاوه بر بهره‌برداری از ۵ پروژه، زمین چمن فوتبال شهر باب با اعتباری بیش از ۶ میلیارد تومان، زمین چمن تخمه بلوط هلیلان ۶ میلیارد تومان و سالن چندمنظوره روستای هزارانی آبدانان با اعتبار ۹ میلیارد تومان نیز کلنگ‌زنی خواهد شد.

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار