بهره برداری از ۳۲ پروژه عمرانی و اقتصادی با اعتباری بالغ بر هفت هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال در ایوان

با حضور معاون امور اقتصادی استاندار ایلام ۳۲ پروژه عمرانی و اقتصادی با اعتباری بالغ بر هفت هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال در ایوان افتتاح شد .
کد خبر: ۱۱۸۲۵۸۴
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۶ 29 August 2024

 به گزارش تابناک ایلام؛ شهریار عباسی بیان داشت : این پروژه ها شامل کلنگ زنی مجتمع فرهنگی و نمازخانه‌ شهرداری ایوان، افتتاح دکل مخابراتی روستای چالانچی، افتتاح مسکن مددجویان و پنل خورشیدی، افتتاح شبکه برق روستای چفته، افتتاح غسالخانه و سالن انتظار آرامستان، کلنگ زنی حذف نقاط حادثه خیز و همچنین افتتاح روشنایی مسیر تونل اربعین، آسفالت و خط کشی، افتتاح دیوار حائل و پروژه بنیاد مسکن در روستای شورابه خوران بوده است.

وی افزود :  هفته دولت فرصت مناسبی برای بیان دستاوردهای نظام و انقلاب اسلامی برای آحاد مردم است، خدمات نظام در حوزه های مختلف چشم گیر است و این امر را بایستی به درستی به ویژه برای نسل جوان در راستای ایجاد نشاط و امید در جامعه تبیین کرد.

عباسی ادامه داد : این تعداد پروژه به منظور توسعه شبکه برق رسانی به همت شرکت توزیع نیروی برق استان در شهرستان ایوان با اعتبار ۲۷۸ میلیارد ریال با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام، فرماندار و امام جمعه شهرستان ایوان افتتاح و کنگ زنی شد./ع

 

بیشتر بخوانید :

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار