بلایی که بر سر بودجه گچساران آمد!

فرماندار گچساران به موردی عجیب اشاره کرد که اداره کل استانی بودجه اداره شهرستان را از آن خودش می‌کند!
کد خبر: ۱۱۸۲۵۸۲
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۰ 29 August 2024

به گزارش خبرگزاری تابناک کهگیلویه و بویراحمد روانبخش دیهیمی خوب پیش از ظهر امروز در جلسه کمیته برنامه ریزی گفت: دولت سیزدهم عملش و رفتارش نشات گرفته از دولت انقلابی بود، این هفته فرصتی بود برای ارائه عملکرد دستگاه ها توسط مدیران، اتحاد مردم و دولت نماد یک دولت انقلابی است، باید این اتحاد حفظ شود.
وی بیان کرد: نشست هایی با مدیران شهرستان در راستای کمیته برنامه ریزی صورت گرفت، برای نحوه استفاده مدیران از اعتبارات، به دلیل هفته دولت نشد که با همه مدیران نشست داشته باشیم.
فرماندار گچساران تصریح کرد: برخی از مدیران دستگاه ها در شهرستان‌پیگیر اعتبارات تخصیص یافته نبودند، مواردی هست که مدیران کل دستگاه نسبت به تخصیص اعتبار آن دستگاه در شهرستان اطلاع نداشتند.
دیهیمی خوب عنوان کرد: دستگاهی داریم که کل منابع را به آن اختصاص دادیم ولی ادارات کل، همه را مصرف کردند، اداره راه و شهرسازی در سال گذشته ۲۳ میلیارد تومان اعتبار گذاشته وتخصیص یافت که متاسفانه بابت بدهی پیمانکار خارج از شهرستان برداشت شد.
وی گفت: برای مجتمع هنری ۹ میلیارد تومان گذاشتیم وبیش از ۴ میلیارد آن تخصیص یافت و برداشت شد، پارسال ۲ میلیارد و ۹۰۰ تخصیص گرفت باز برداشت شد، جالب است مدیر دستگاه می گوید زمین آن مشکل دارد.
رییس جهاد کشاورزی گچساران گفت: در سال گذشته ۶۲۰ میلیارد ریال به طرح های جهاد کشاورزی این شهرستان اختصاص داده شد که از این میزان ۴۴ میلیارد ریال تخصیص داده شد.
 مدیرکل امور عشایر کهگیلویه و بویراحمد گفت:  بیش از ۱۲۰ میلیارد ریال اعتبارات تملک دارایی در سال گذشته به شهرستان گچساران اختصاص داده شد که ازاین میزان تنها ۴۶ میلیارد ریال معادل ۴۰ درصد جذب شد.
فظل‌الله آذرفر  با بیان اینکه ۳۰ درصد اعتبارات سال گذشته استان به شهرستان گچساران اختصاص داده شد ابراز کرد: این میزان اعتبارات برای آبرسانی سیار، بازگشایی جاده های عشایری هزینه شده است.
وی ادامه داد: هم اکنون چهار تانکر سیار ۱۲ هزار لیتری کار آبرسانی به عشایر شهرستان گچساران را برعهده دارد و از محل ارزش افزوده ۳۲ میلیارد ریال برای خرید ۱۰ تانکر سیار هزینه شد که از این تعداد تانکر سیار۶ مورد به شهرستان ها گچساران و باشت اختصاص داده می شود.
آذفر با بیان اینکه بیش از یکهزارو ۲۰۰ کیلومتر جاده عشایری در این شهرستان وجود دارد تصریح کرد: اعتبارات امور عشایر جوابگو خدمات رسانی به این قشر زحمت کش نیست و انتظار می رود در این زمینه توجه ویژه ای شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار