فعالیت ۲۴ ساعته کمیته‌های استقبال از زائران دهه آخر صفر مشهد

معاون استاندار و فرماندار شهرستان مشهد مقدس گفت: شهر امام مهربانی‌ها آماده میزبانی از هزاران دلداده بارگاه منور رضوی در ایام دهه آخر صفر است.
کد خبر: ۱۱۸۲۵۱۶
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۰ 29 August 2024
به گزارش تابناک رضوی، سه‌شنبه ۶ شهریور با حضور محسن داوری معاون استاندار و فرماندار شهرستان مشهد مقدس و بخشی معاون هماهنگی امور عمرانی، چند پروژه همزمان با هفته گرامیداشت دولت در بخش احمدآباد شهرستان مورد بهره‌برداری و کلنگ‌زنی قرار گرفت.
 
معاون استاندار و فرماندار شهرستان مشهد مقدس در حاشیه این مراسم‌ها اظهار کرد: توجه به روستا و طرح هادی روستاها به عنوان چند کار سازماندهی شده در دستور کار ما قرار داشت. بر این اساس؛ امروز طرح‌ هادی «روستاهای آقنج و عبدالمجید» واقع در بخش احمدآباد شهرستان مورد بهره‌برداری قرار گرفتند.
 
وی با اشاره به بهره‌برداری از آسفالت یک روستا در بخش احمدآباد عنوان کرد: «روستای استاج» که دارای جاده خاکی بود با ظرفیت‌های درون شهرستانی آسفالت و امروز راه روستایی آن مورد بهره‌برداری قرار گرفت.
 
داوری بیان کرد: همچنین در ادامه برنامه‌های امروز، عملیات اجرایی احداث ساختمان اداری آبفای بخش احمدآباد شروع شد که طی ۶ ماه ساخته و به بهره‌برداری خواهد رسید.
 
معاون استاندار و فرماندار شهرستان مشهد مقدس با اشاره به تداوم پویش «سه‌شنبه‌های افتتاح» در هفته دولت خاطرنشان کرد: امروز یک مدرسه ۶ کلاسه ابتدایی در روستای رباط سفید مورد بهره‌برداری قرار گرفت و همچنین در راستای پیگیری مطالبات و حل آنان، با مردم روستا به شکل چهره‌‌به‌چهره ارتباط‌گیری به عمل آمد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار