توزیع سه هزار و ۲۵۰ قالب یخ بین موکب ها توسط ارتش در مرز مهران

فرمانده گروه پشتیبانی و آماد و ترابری رزمی نیروی پدافند هوایی ارتش از توزیع ۱۱۶ هزار بطری انواع نوشیدنی گازدار در بین زائران برای رفع تشنگی و سه هزار و ۲۵۰ قالب یخ بین موکب ها خبر داد.
کد خبر: ۱۱۸۲۴۰۱
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۰ 29 August 2024

 به گزارش تابناک ایلام؛ محمود صفری بیان داشت :  بیش از ۸۵ هزار زائر در محل اسکان موقت موکب شهدای نیروی پدافند هوایی ارتش ویژه بانوان و آقایان در طول ماه صفر تا کنون برای استراحت اسکان یافتند. 

وی افزود : 22 تن میوه خنک و تازه، ۲۱۰ هزار پرس غذا شامل ۴۲هزار وعده صبحانه، ۸۴ هزار پرس ناهار و ۸۴ هزار پرس شام بین زوار اربعین توزیع شد.

صفری ادامه داد : گروه پشتیبانی و آماد و ترابری رزمی نیروی پدافند هوایی ارتش، حمل و نقل ۱۴ هزار نفر زائر از کارکنان و خانواده‌ نیروهای مسلح از پارکینگ امامزاده سیدحسن(ع) به پایانه مرزی و برعکس با خودروهای عمومی پیش بینی شده را از دیگر خدمات ارائه شده نیروی پدافند هوایی ارتش به زائران پایانه مرزی مهران ذکر کرد.

وی مطرح کرد : حجم مراجعان به اتاق سرد ۱۶ تخته سیار مستقر در پایانه برکت، تعداد ۲۸۸ نفر زائر بود که از این تعداد ۲۷۱ نفر پس از درمان‌های سرپایی، استراحت و سرم‌تراپی مرخص و ۱۷ نفر توسط آمبولانس‌ پیش‌بینی شده در محل، به مراکز درمانی تخصصی اعزام شدند./ع

 

بیشتر بخوانید :

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار