همزمان با ایام ا ربعین حسینی صورت گرفت

آزادی ۱۶ زندانی جرائم غیر عمد از زندان‌

همزمان با ایام اربعین حسینی و به برکت پویش نذر سیدالشهداء تعداد ۱۶ زندانی جرائم غیر عمد از زندان‌های کهگیلویه و بویراحمد از زندان آزاد شدند.
کد خبر: ۱۱۸۲۲۷۱
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۸ 28 August 2024

به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد ؛ علی عباس فلاحتی مطلق مدیر نمایندگی ستاد دیه با اعلام این خبر افزود: به مناسبت ایام اربعین حسینی و پویش نذر حسینی با تعامل و همراهی مراجع قضایی و مجموعه زندان‌های استان و همچنین شورا‌های صلح و سازش تعداد ۱۶ زندانی با بدهی پنج میلیارد تومانی از ندامتگاه‌های استان آزاد و به کانون خانواده خود بازگشتند.
وی با تقدیر از شکات پرونده‌های زندانیان مذکور اعلام داشت: در کمیته‌های صلح و سازش ستاد دیه شکات به عنوان خیرین در پویش نذر حسین و اربعین با گذشت بخش زیادی از طلب خود در آزادی این زندانیان نقش ارزشمندی ایفا کرده اند.
فلاحتی مطلق عنوان داشت: از مبلغ بدهکاری این تعداد قریب به دو میلیارد تومان شکات گذشت نموده اند و مابقی را نیز با اعطاء تسهیلات، منابع ستاد دیه، آورده زندانی و کمک‌های بلاعوض توسط ستاد مردمی دیه استان تأمین شده است.
مدیر نمایندگی ستاد دیه عنوان داشت: هم اکنون ۳۱۰ زندانی جرائم غیرعمد در زندان‌های استان وجود دارند که منتظر کمک‌های خیرین و نیکوکاران برای آزادی از زندان هستند.
وی در ادامه ضمن درخواست و طلب مساعدت از خیران بیان کرد: نیکوکاران می‌توانند برای کمک به اینگونه زندانیان به محل ستاد دیه جنب مصلی امام خمینی (ره) یاسوج و یا وجوهات نقدی خود را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۵۹۹۰۳۶۳۳۳ بانک ملی به نام ستاد دیه استان واریز کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار