تأمین ۹۳۰ میلیارد ریال اعتبار برای طرح‌های نیمه تمام لنده

فرماندار لنده از تأمین ۹۳۰ میلیارد ریال اعتبار برای بیش از ۱۰۰ طرح عمرانی، زیرساختی، فرهنگی و آموزشی در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۸۲۲۲۴
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۳ 27 August 2024

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، جلال دانش درنشست کمیته برنامه ریزی این شهرستان گفت: این میزان اعتبار از محل اعتبارات کمیته برنامه‌ریزی شهرستانی و استانی تامین شده است.
وی با بیان اینکه در سال گذشته بیش از ۴۵ درصد اعتبارات معادل ۳۱ میلیارد تومان را به اداره راهداری تخصیص یافت گفت: متاسفانه عملاً شاهد خروجی چندانی در این حوزه نبودیم و حتی بیش از ۱۴ میلیارد ریال نیز از محل اعتبارات نفت برای تعمیرات دستگاه‌های راهداری تخصیص دادیم ولی گریدر و لودر این اداره بعد از شش ماه به دلیل خرابی از دسترس خارج شده است.
فرماندار شهرستان لنده گفت: بیش از ۳۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات نفت برای زیرسازی جاده ارتباطی عروه تخصیص یافت و هم اکنون در دست ساخت است.
دانش گفت: برای کنترل سیلاب و آبخیزداری بیش از ۶۷ میلیارد ریال به منابع طبیعی و آبخیزداری اختصاص یافت که این مهم اجرایی شده است.
وی افزود: بیش از ۳۰ میلیارد ریال هم از محل تعمیرات و نگهداری آب و فاضلاب برای رفع مشکلات حقوقی آبداران و طرح‌های نگهداری و تعمیرات تخصیص‌یافته است.
فرماندار لنده تأکید کرد: بیش از ۵۱۰ میلیارد ریال در مدت‌زمان یک سال گذشته در حوزه آب و فاضلاب در سطح شهرستان هزینه شده است.
وی افزود: در حوزه برق نیز بیش از یک هزار میلیارد ریال در شهرستان لنده هزینه شده که حقیقتاً کار جهادی صورت‌گرفته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار