خسارات‌ باران های مانسونی برآورد می شوند

مدیر کل مدیریت بحران : خسارت بارش‌های مونسون کهگیلویه و بویراحمد برآورد شده و چند روز آینده میزان خسارات در بخش‌های مختلف اعلام می‌شود.
کد خبر: ۱۱۸۲۱۶۵
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۲ 27 August 2024

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، علیرضا نیکروز با اشاره به اینکه بارش‌های تابستانه تقریبا در همه‌ی نقاط استان رخ داد گفت: این نوع بارندگی‌ها همراه با وزش باد شدید، صاعقه و رعد برق است.
وی افزود: بیشترین خسارت این بارندگی‌ها به زیر ساخت‌ها به ویژه حوزه باغ‌ها و شیلات شهرستان‌های کهگیلویه، بویراحمد و مارگون وارد شده است.
مدیر کل مدیریت بحران استانداری بیان کرد: اقدامات لازم در رابطه با برآورد خسارت انجام و چند روز آینده میزان خسارات در بخش‌های مختلف مشخص و اعلام می‌شود.
نیکروز گفت: در سال‌ها ۱۴۰۱ بالغ بر ۴۰۰ میلیارد تومان تسهیلات در اختیار بخش‌های مختلف قرار دادیم و تاکید هم بر بیمه شدن محصولات و حوزه‌های مختلف بود.
وی با اشاره به اینکه در سال ۱۴۰۲ بیش از ۱۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان هزینه خسارت پرداخت شد افزود: این در حالی است که میزان برآورد خسارت بیش از ۱۲۰ میلیارد تومان بوده است.
مدیر کل مدیریت بحران استانداری بیان کرد: تعداد بیمه‌های صادر شده هم در این مدت ۵۵ هزار و ۷۸۸ پرونده بوده که تعداد پروند‌هایی که تعیین خسارت شد بیش از ۲ هزار و ۱۵۱ مورد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار