برگزاری اجلاسیه شهدای جهادگر در یاسوج

مسئول بسیج سازندگی سپاه فتح از برگزاری اجلاسیه شهدای جهادگر استان کهگیلویه و بویراحمد و افتتاح چندین طرح عمرانی خبر داد.
کد خبر: ۱۱۸۲۱۶۴
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۰ 27 August 2024

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ؛ سرهنگ پاسدار حسن رضایی گفت: در راستای استقبال از دومین کنگره ملی ۲ هزار شهید استان، اجلاسیه شهدای جهادگر استان ساعت ۸ صبح روز شنبه ۱۰ شهریور ماه ۱۴۰۳ با حضور مسئولان کشوری، استانی و خانواده‌های معظم شهدای جهادگر در سالن حکیم جرجانی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج برگزار می‌شود.
 وی افزود: همزمان با برگزاری این مراسم نیز چند طرح عمرانی (آبرسانی و آسفالت) در مناطق مختلف استان افتتاح خواهد شد.
 مسئول بسیج سازندگی سپاه فتح بیان داشت: طرح آبرسانی به روستای گنجه‌ای کهنه، افتتاح شبکه آبرسانی داخلی روستا‌های فیروزآباد شهرستان بویراحمد و سرآبیز شهرستان باشت و همچنین روستا‌های حومه شهر یاسوج از مهمترین طرح‌های افتتاحی است که به صورت همزمان به بهره برداری خواهند رسید.
سرهنگ رضایی افتتاح طرح آسفالت جاده بین مزارع لگین راک از توابع شهرستان کهگیلویه را نیز از مهمترین طرح‌های افتتاحی در حوزه عمرانی (آسفالت) به طول ۲۸۰۰ متر عنوان کرد.
وی برپایی نمایشگاه دستاورد‌های جهادگران را در عرصه‌های اقتصاد مقاومتی، فنی و محرومیت زدایی را از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده در این اجلاسیه برشمرد و افزود: این نمایشگاه به منظور آشنایی با دستاورد‌های جهادگران با ظرفیت ۲۰ غرفه در ورودی سالن حکیم جرجانی برپا و در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار