اولویت های دولت از نگاه موحد

نایب رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات معیشتی مردم، گفت: دولت برای حل مشکل اشتغال و مسکن جوانان فکر جدی کند.
کد خبر: ۱۱۸۲۱۶۳
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۴ 27 August 2024

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ؛ سید محمد موحد ، در مورد مهمترین اولویت‌های دولت چهاردهم، گفت: مجلس با رای اعتماد به وزرا پیشنهادی رئیس جمهور نشان داد که در راستای شعار وفاق ملی گام برداشته است و در ادامه مسیر نیز دولت نیاز به هر کمکی برای تحقق این شعار داشته باشد مجلس دریغ نخواهد کرد.
موحد ادامه داد : قطعا اولویت اصلی دولت حل مشکلات معیشتی مردم است همچنین برای حل معضل بیکاری و مسکن باید برنامه ریزی مطلوبی را در دستور کار قرار دهد. 
نماینده کهگیلویه، بهمئی ، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی به وضعیت بهداشت و درمان در کشور به ویژه در این حوزه انتخابیه اشاره و تاکید کرد: در این بخش قطعا باید وزارت بهداشت و دولت برنامه جدی برای بیمه‌های درمانی و خدماتی داشته باشند تا آحاد جامعه از این بیمه‌ها برخودار باشند و بدون دغدغه برای درمان خود اقدام کنند. 
وی خاطر نشان کرد: رضایت مردم باید اولویت دولت و مجلس باشد و قطعا مردم در شرایطی از ما راضی خواهند بود که برای حل مشکلاتی که در حال حاضر گریبانگیر آنها است تلاش کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار