فرمانده قرارگاه اربعین فراجا:

استقرار پلیس تا بازگشت آخرين زائر در مرزها

فرمانده قرارگاه اربعین فراجا گفت: زائران مطمئن باشند پليس تا بازگشت آخرین زائر در مرزها مستقر هستند.
کد خبر: ۱۱۸۱۹۶۵
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۲ 27 August 2024
به گزارش تابناک ایلام، سردار محمد شرفی در جلسه قرارگاه اربعين در مرز مهران، با بیان اینکه بيش از ۵۰ ميليون تردد خودرويی در شهرهای منتهی به مرزهای اربعينی ثبت شده، گفت: در اين مدت نزديک به ۳ ميليون و ۷۰۰ تردد زائران را در مرزهای اربعينی شاهد بوديم و با اين حجم تردد زائر و تردد خودرويی هيچ گونه خللی در روند خدمات رسانی به زائران به وجود نيامد.
 
وي با بيان اينکه اين ماموريت در سايه توجهات امام حسين (ع) يکی از منظم‌ترين ماموريت‌های پليس بود، افزود: در بازديد از وضعيت تردد زائران حسينی در مرزهای ۷ گانه زائران از عملکرد پليس رضايت داشتند که اين امر برای ما ارزشمند بود.
 
فرمانده قرارگاه اربعین فراجا با بيان اينکه بيش از ۸۰ درصد پارکينگ‌های شهر مهران خالی شده‌اند، اظهار کرد: پيش بينی می شود زائران امروز نهایتا تا ساعات پایانی شب خيل عظيمی از آنان به کشور بازگردند که با تمهيدات ستاد اربعين بيش از يک هزار دستگاه اتوبوس در پايانه شهيد رئيسی مستقر و از اين بابت مشکلی وجود ندارد.
 
سردار شرفی با اشاره به اينکه روند کاهش نيروی های پليس متناسب با روند ورود زائران خواهد بود،گفت: زائران مطمئن باشند پليس تا آخرين زائری که به کشور باز می گردد در مرزها استقرار دارند و به آنان خدمات انتظامی ارائه می شود.
 
سردار شرفی رضايتمندی زائران از عملکرد پليس را مايه افتخار و دلگرمی کارکنان دانست و گفت: انشاالله و طی روزهای آتی و با کاهش ميزان ترددات ادامه ماموريت به انتظامی و مرزبانی استان‌های اربعينی سپرده می شود و به تدريج از آمار کارکنان کمکی اعزامی از مرکز کاسته می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار