فرمانده کل انتظامی کشور؛

تا امروز بیش از ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر از زوار اربعین به کشور بازگشته‌ است

فرمانده کل انتظامی کشور گفت : تا امروز بیش از ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر از زوار اربعین به کشور بازگشته‌ است.
کد خبر: ۱۱۸۱۸۳۰
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۰ 24 August 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ سردار رادان بیان داشت : تا کنون سه میلیون و ۶۰۰ هزار زائر اربعین حسینی از مرزهای ۶ گانه کشور خارج شده‌اند.

 وی افزود : حدود یک میلیون نفر دیگر هنوز در نجف و کربلا بوده و یا در مسیرهای رفت و برگشت هستند و پیش بینی می‌شود که ظرف یک و۲ روز آینده نزدیک به ۵۰۰ هزار نفر دیگر از طریق مرز مهران وارد کشور شوند که باید آمادگی لازم برای پذیرایی و حمل و نقل این تعداد را داشته باشیم.

سردار رادان ادامه داد : با ارزیابی انجام شده به نظر می‌رسد اتوبوس به اندازه کافی برای جابجایی زوار از مرز به نقاط مختلف کشور پیش‌بینی شده و هم اکنون هیچ گونه ایستایی در پایانه‌های مرزی برای حمل و نقل زوار وجود ندارد و زائران به راحتی برای بازگشت به مقاصد خود اقدام می کنند.

وی  با بیان اینکه برای ۲ روز آینده مشکلی برای جایجایی زوار از مرزها به نقاط مختلف کشور وجود نخواهد داشت، گفت: زوار عزیزی که با خودروی شخصی خود قصد بازگشت از مرزها را دارند از سلامت خودروی خود اطمینان حاصل کرده و استراحت کافی داشته باشند و بعد اقدام به حرکت کنند.

فرمانده کل انتظامی کشور  تاکید کرد :  امسال با استفاده از سامانه سجاد در زمینه کنترل ورود و خروج زوار، کمترین میزان، هیچ گونه ایستایی زائران را در مرزهای کشور شاهد نیودیم /ع

 

بیشتر بخوانید :

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار