کاهش ۵۷ درصدی تصادفات منجر به فوت در اربعین امسال

سرهنگ ابوالفضل کهزادی رئیس پلیس راه انتطامی استان بیان داشت : در تصادفات منجر به فوت اربعین حسینی ۱۴۰۳ نسبت به مدت مشابه در اربعین سال گذشته دارای کاهش ۵۷ درصدی می باشیم .
کد خبر: ۱۱۸۱۷۰۱
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۰ 24 August 2024

 به گزارش تابناک ایلام؛ سرهنگ کهزادی بیان داشت : مهم ترین علت تصادفات در اربعین حسینی عدم توجه به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی می باشد .

وی افزود : موج‌ بازگشت زوار از عتبات عالیات شروع شده بطوریکه مسیر برگشت از راه های منتهی به مهران دارای حجم ترافیک بیشتری نسبت به مسیر رفت به مهران می باشد .

سرهنگ کهزادی ادامه داد : زوار گرامی بعد از بازگشت از پیاده روی اربعین حسینی استراحت کافی در موکب های برقرار شده در شهر مهران داشته باشند و سپس اقدام به رانندگی نمایند .

وی تاکید کرد :  رانندگان و زائرین حسینی ؛  رانندگی خودرو  را بین چند نفر از سرنشینان خودرو که مجوز رانندگی داشته و  دارای مهارت رانندگی هستند تقسیم نمایند تا خستگی ناشی از سفر تنها بر شخص راننده تسلط پیدا نکند  .

سرهنگ کهزادی یادآور شد :  به ازای هر یکصد و شصت کیلومتر رانندگی و یا هر دو ساعت رانندگی ؛  ۱۵ دقیقه استراحت لازم و ضروری می باشد لذا  زائرین محترم در موکب های مستقر در مسیر برگشت اقدام به استراحت نمایند ./ع

 

بیشتر بخوانید :

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار