مجاهدت کارکنان انتظامی در خدمت‌گزاری به زائران اربعین ستودنی است

رئیس مرکز عملیات بازرسی کل فراجا گفت: تلاش و مجاهدت کارکنان انتظامی در خدمت گزاری به زائران اربعین ستودنی است.
کد خبر: ۱۱۸۱۶۹۲
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۴ 24 August 2024

 به گزارش تابناک ایلام؛ سردار رضا رجبی بیان داشت :  کارکنان  انتظامی با عشق  وصف‌نشدنی که به سید و سالار شهیدان دارند به صورت شبانه‌روز به زائران اربعین حسنی خدمت می کنند و این را برای خود افتخار می‌دانند.

وی افزود  بازرسی کل فراجا در قالب قرارگاه یاسر در کنار سایر واحدها و کارکنان انتظامی، نقش بازرسی و نظارت بر اجرای تدابیر و دستورات ابلاغی هئیت رئیسه فراجا را دنبال و پیگیری می‌کند.

سردار رجبی ادامه داد : این مقام ارشد انتظامی  تصریح کرد: تسهیل و تسریع اجرای ماموریت ، برجسته سازی و تعمیم نقاط قوت و ابتکارات، توجه به آشکار سازی و رفع اشکالات در محل، هدف اصلی بازرسان اعزامی انتظامی به پایانه های مرزی است.

وی مطرح کرد : دبیر قرارگاه یاسر و رئیس مرکز عملیات بازرسی کل فراجا خاطر نشان کرد: با تلاش کارکنان انتظامی به حول قوه الهی نتایج ارزیابی ها کاملا مثبت ارزیابی شده است.

رئیس مرکز عملیات بازرسی کل فراجا  گفت : این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: تلاش و مجاهدت‌های  شبانه‌روزی کلیه کارکنان قابل تحسین بوده و همکارانم در مجموعه فراجا عاشقانه خدمتگزار  زائران  بوده و در این‌  مسیر از هیچ‌گونه  کار و تلاش دریغ نمی‌کنند.

سردار رجبی تاکید کرد :  نظارت را یکی از ابزارهای مهم در فراجا دانست و تصریح کرد: بازرسی و ارزیابی موجب پیشبرد بهتر وظایف می‌شود و کارکنان ماموریت‌های خود را به نحو مطلوب انجام دهند.

وی  با بیان اینکه پل ارتباطی ما با زائران و مردم عزیز کشورمان سامانه ۱۹۷ است بیان کرد: زائران و مردم با تماس شبانه‌روزی و بی‌واسطه  آماده پاسخگویی و دریافت هرگونه نظر در خصوص عملکرد پلیس است./ع

 

بیشتر بخوانید :

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار