مهندس حسنی مدیر مخابرات منطقه گیلان صبح امروز با دکتر احمد آقایی مدیرکل بازرسی استان دیدار و گفت‌وگو کرد

مهندس حسنی مدیر مخابرات منطقه گیلان صبح امروز با دکتر احمد آقایی مدیرکل بازرسی استان دیدار و گفت‌وگو کرد

کد خبر: ۱۱۸۱۳۹۸
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۳ 21 August 2024

مهندس حسنی مدیر مخابرات منطقه گیلان، ضمن تبریک انتصاب بازرس کل استان، تشریح اقدامات و فعالیت های مخابرات منطقه اظهار کرد: تمام تلاش کارکنان مخابرات استان ارائه خدمات مطلوب و سرویس های مورد نیاز به عموم مردم استان است و همچنین بتوانیم با ارائه طرح های مختلف به دنبال افزایش رضایتمندی مشتریان باشیم.
یداله حسنی افزود: ارائه خدماتی که منجر به رضایت مشتریان شود برای ما مهم است و با نظارت مداوم و تشکیل کارگروه هایی، شاخص های کیفی خدمات رسانی در استان را بررسی و پایش میکنیم.
مدیر مخابرات منطقه گیلان در ادامه گفت: علی رغم تمام محدودیت های مالی مخابرات پس از خصوصی سازی، توسعه فیبرنوری در استان از شتاب خوبی برخوردار است و جزو استان های پیشرو در کشور هستیم.
ایشان خاطر نشان کرد: همکاران مان به معنای واقعی، مجاهدانه و بدون مشوق های حمایتی و با تکیه بر تخصص و توانمندی و منابع داخلی خودمان به اجرای پروژه ها در استان می پردازند.
مهندس حسنی در ادامه به تشریح وضعیت شاخص های مخابراتی استان و همچنین ذکر مواردی چون سرقت کابل و تجهیزات مخابراتی و همکاری و تعاملات سازنده سازمان بازرسی به منظور پیشگیری از تخلفات پرداخت.
گفتنی است آقایی مدیر کل سازمان بازرسی استان نیز در این دیدار گفت: در نظام مقدس جمهوری اسلامی، مردم، ولی نعمت این نظام هستند و باید کرامت مردم در ادارات و دستگاه های اجرایی استان رعایت شود و رعایت کرامت و شان مردم نیز در گروی انجام به موقع درخواست های آنان در چهارچوب قوانین است.
آقایی مدیرکل سازمان بازرسی استان در ادامه افزود:  مجموعه مخابرات اقدامات خوبی انجام داده و فعالیت ها با تدبیر انجام می شود و عملکرد آن راضی هستیم.
ایشان در پایان گفت: رویکرد ما حمایتی و صیانتی است و مبتنی بر پیشگیری، تلاش می کنیم با تعامل و همکاری با دستگاه های اجرایی بتوانیم به آنها در راه اقدامات و عملکردهایشان کمک کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار