مدیرکل درمان سازمان تامین اجتماعی استان گیلان

" تایید مجوز سی تی اسکن بیمارستان املاکی لنگرود"

کد خبر: ۱۱۸۱۲۱۱
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۳ 20 August 2024

 مدیرکل درمان سازمان تامین اجتماعی استان گیلان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار تابناک گیلان با اعلام این خبر اظهار داشت:
 این مجوز از درمان سازمان گرفته شده و فاز عملیاتی اجرایی آن با اعتباری بیش از ۳۰ میلیارد تومان تا پایان سال به اجرا در خواهد آمد .باتوجه به  اینکه  یک بیمارستان جنرال با۶۴ تخت است  در صورت فراهم شدن بخش سی تی اسکن آن بیمارستان کاملی خواهدبود شاید پیشرفته ترین بیمارستان استان گیلان است .  غرب مازندران و شرق گیلان را  بیشتر پوشش خواهد داد و صرفا برای بیمه شدگان تامین اجتماعی نیست سایر بیمه ها و مردم آزاد هم می توانند خدمات درمانی را دریافت کنند چرا که پتانسیل این را دارد که به قشر عظیم خدمات ارائه دهد.
دکتر ابراهیمی در ادامه  به پروژه های بهسازی و بازسازی بیمارستان حضرت رسول با۳۰  میلیارد تومان هزینه در ساخت و ساز  که در هفته دولت افتتاح خواهند شد  اشاره کرد واعلام داشت:
 تجهیزات آنها که هزینه جداگانه ای دارد از قبل خریداری شده است . پروژه بخش ان آی سی یو که شامل  ۱۷تخت و یک بازسازی بخش هتلینگ بخش ۴ بیمارستان حضرت  رسول است  که ۲۵  تخت به مجموعه بیمارستان اضافه خواهد شد.
مدیرکل  درمان سازمان تامین اجتماعی استان گیلان  بهسازی و بازسازی درمانگاه فومن و  درمانگاه منجیل را که در فاز مناقصه هستند  ازجمله دیگرپروژه هادانست وافزود:
 برای تبدیل درمانگاه  فومن به یک درمانگاه شبانه روزی که هفته دولت کارگاه آن شروع به کار می کند و پروژه درمانگاه منجیل که مناقصه اش بارگذاری شده و با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان، هر دو پروژه که طول مدت زیر یک سال برای آنها در نظر گرفته شده است و فاز عملیاتی و اجرایی آن در هفته دولت آغاز می شود.
دکتر ابراهیمی با بیان این که متاسفانه در زمینه ی مشکلات قلبی عروقی استان ما جزو سه استان اول کشور است  اعلام داشت:
 بزرگترین پروژه اعتباری ما اورژانس آنژیوی  بیمارستان حضرت رسول است که برای شروع احتیاج به ۱۰۰۰میلیارد تومان سرمایه گذاری دارد که در فاز ۲ طراحی است و آرزوی ما این است که بااجرای  این پروژه  که طول مدت آن هم  ۳۶ماه است  مردم از مزایای آن بهره مند شوند
مدیرکل  درمان سازمان تامین اجتماعی استان گیلان با بیان اینکه بیمارستان تامین اجتماعی کومله که از برج ۱۲  سال ۱۴۰۱ افتتاح شده  پیشرفت های خوبی داشت افزود:
در حوزه پاتولوژی و حوزه تایید نقشه های برق این بیمارستان با مشکل مواجه هستیم در حوزه دانشگاه و توسعه و پشتیبانی همکاری لازم را دارند مشکلات پاتولوژی هم حل شد و به معاونت درمان دانشگاه اطلاع داده شد که بارگذاری شود چون این مساله حل شود پروانه ما در کمتر از ۲ روز صادر می شود و با صدور پروانه ۸۰  درصد مشکلات بیمارستان املاکی هم حل خواهد شد.
 دکتر ابراهیمی کمبود نیروی انسانی را از جمله مشکلات دیگر این حوزه دانست و بیان داشت :
ازسال ۱۴۰۲ تاکنون نیروی انسانی مشکل عمده ما بود که تلاش شده در آزمون های جذب نیرو از این بحران بیرون آمده و با نیروهای جدید بحران ما در نیروی انسانی حل خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار