رئیس پلیس راه استان ایلام؛

گره ترافیکی در سطح‌ راه‌های استان گزارش نشده است/ مردم ایلام از سفرهای غیر ضرور در مسیرهای منتهی به مرز مهران خودداری کنند

رئیس پلیس راه استان ایلام گفت : از هم استانی‌های عزیز ایلامی نیز درخواست می‌شود که در راستای کاهش بار ترافیکی از سفرهای غیرضروری در مسیرهای ایلام - مهران، ایلام- سرابله-، ایلام - ایوان خودداری کنند که در چند روز آینده مانده به اربعین حسینی، تردد در این مسیرها به خوبی مدیریت شود.
کد خبر: ۱۱۸۱۰۳۱
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۰ 19 August 2024

به گزارش تابناک ایلام؛  سرهنگ کهزادی بیان داشت : هم اکنون ترافیک در سطح محورهای مواصلاتی منتهی به مرز مهران سنگین اما روان است.

وی افزود :  هم اکنون شاهد موج دوم بازگشت زوار در محورهای مواصلاتی استان هستیم و لازم است که رانندگان و زائران عزیز به نکات ایمنی و قوانین راهنمایی و رانندگی توجه داشته باشند.

سرهنگ کهزادی ادامه داد : مدیریت زمان سفر، اطلاع از وضعیت تردد راه‌ها و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی در کاهش میزان تصادفات جاده‌ای بسیار مهم است که از رانندگان درخواست می‌شود این موارد را رعایت کنند.

 وی مطرح کرد : از زوار عزیز که از زیارت عتبات عالیات به کشور بازگشته‌اند درخواست می‌شود که قبل از حرکت، استراحت و خواب کافی را در موکب‌ها و موقفگاه‌های مستقر در شهر و مرز مهران داشته باشند و از هر گونه عجله و شتاب خودداری کنند./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار