مخازن آب روستایی ورامین ۸۰ الی ۹۵ درصد پیشرفت داشته است

فرماندار ورامین گفت: مخازن آب روستایی ورامین ۸۰ الی ۹۵ درصد پیشرفت داشته است.
کد خبر: ۱۱۸۰۲۴۷
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۵ 13 August 2024
به گزارش «تابناک تهران» به نقل از مهر، مجید درویشی در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوال یک خبرنگار در خصوص تکمیل پروژه‌های نیمه تمام گفت: دولت سیزدهم تمام نشد و نیمه تمام ماند و به همین دلیل برخی از پروژه‌ها نیمه تمام مانده است.
 
وی افزود: ما چند موضوع را در خصوص مخازن آب روستایی پیگیری کردیم، برخی از این مخازن ۸۰ الی ۹۵ درصد پیشرفت داشته اند.
 
فرماندار ورامین گفت: جاده جوادآباد تا دو الی ۳ ماه دیگر تمام می‌شود.
 
وی ادامه داد: مجتمع بهداشتی درمانی خورین در هفنه دولت افتتاح می‌شود، فاز دوم مجتمع بهداشتی عبدل آباد نیز تا ابتدای سال آینده به بهره برداری می‌رسد.
 
درویشی گفت: بیمارستان مفتح ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در حال اجرا است.
 
وی تعریض جاده آبباریک به چرمشهر را مورد اشاره قرار داد و افزود: این مسیر غالباً قنات است و به همین دلیل تعریض جاده به کندی پیش می‌رود و تاکنون نزدیک ۲۰ درصد پیشرفت دارد، به دلیل اینکه ایمنی جاده کاهش نیابد، در این جاده ۵۰۰ متر به ۵۰۰ متر زیرسازی انجام می‌شود.
 
معاون استاندار تهران همچنین گفت: در بین تمام شهرستان‌های جنوب شرق تهران، ورامین تنها شهرستانی است، که پروژه‌های ریلی آن به نتیجه رسیده و در حال اتمام است، حتی در تقاطع قلعه بلند نیز باکس‌ها خریداری شده و در حال اجرا است.
 
وی در خصوص بخشودگی جرایم مالیاتی نیز گفت: بسیاری افراد تا سقف ۷۰ الی ۸۰ درصد تخفیفات مالیاتی از سوی اداره مالیاتی ورامین گرفتند و برخی نیز با هماهنگی اداره کل ۱۰۰ درصد بخشودگی دریافت کردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار