با حضور معاون عمرانی استاندار تهران،

مسیر دسترسی بومهن به آزاد راه تهران پردیس بهره برداری شد

مسیر دسترسی بومهن به آزاد راه تهران- پردیس با هدف تسهیل تردد خودروهای عبوری با حضور معاون عمرانی استاندار به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۱۱۷۹۲۴۲
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۶ 06 August 2024
به گزارش «تابناک تهران» به نقل از ایرنا، پروژه احداث مسیر دسترسی شهر بومهن به آزادراه تهران- پردیس که با اعتباری بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال در برنامه‌های کاری شهرداری بومهن قرار گرفته بود، امروز سه شنبه با حضور میرمحمد غراوی معاون عمرانی استاندار، قضاتلو فرماندار پردیس، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران، شهردار بومهن و مسئولان محلی افتتاح شد.
 
معاون عمرانی استاندار تهران در حاشیه این آیین به خبرنگاران گفت: خروجی های شهر بومهن به سمت آزاد راه از نظر ترافیکی با مشکلاتی همراه بود که با طرح اصلاح هندسی مسیر اتصال شهر بومهن به آزاد راه تهران- پردیس در دستور کار شهرداری بومهن و شورای ترافیک شهرستان قرار گرفت.

میر محمد غراوی ضمن تقدیر از عمکرد فرماندار، شهردار و شورای اسلامی شهر بومهن ادامه داد: پس از تصویب عملیات اجرایی در فرصتی کوتاه اجرایی شد که اتصال ایمن از طریق شهر بومهن به آزاد راه تهران - پردیس انجام شد و همراهی و همکاری و همیاری راهداری و حمل و نقل جاده ای استان که ترافیک شهری این منطقه را مرتفع کرده است قابل تقدیر است.

وی ادامه داد: تکمیل پروژه های نیمه تمام در سطح استان با همراهی فرمانداران به عنوان رئیس کمیته برنامه ریزی شهرستانها در دستور کار قرار گرفته است و اولویت با پروژه های مستمر و ادامه داری است که پیشرفت فیزیکی بالای ۷۰ درصد دارد.

معاون عمرانی استاندار تهران افزود: اعتبارات به پروژه های یاد شده تخصیص پیدا می کند که تا پایان سال به مردم عزیز برای بهره برداری تحویل بدهیم.

غراوی ادامه داد: همه شهرهای استان با توجه به اینکه قیر یارانه ای خوبی از طریق سازمان شهردرای هاو دهیاری کشور تحویل شهردرای ها شده روند اجرای آسفالت یا روکش آسفالت معابرشهری پیشرفت خوبی داشته و تا پایان سال وضعیت بهتر نیز خواهد شد.

اتصال به آزاد راه تهران - پردیس با ۲۵ میلیارد ریال اعتبار به بهره برداری رسید

شهردار بومهن گفت: پروژه لوپ خروجی شهر بومهن به آزاد راه با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از محل قیر یارانه ای آسفالت اجرا و انجام شده است.

عبدالله میرزایی ادامه داد: این پروژه به منظور تسهیل تردد شهروندان و خودروهای عبوری از شهر بومهن به لاین شمال به جنوب آزادراه تهران پردیس طراحی شده بود و با حجم خاکبرداری ۲۰۰۰ متر مکعب و مجموع آسفالت ریزی ۴۰۰۰ متر مربع و با اعتباری بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

وی افزود:در این ناحیه شهری ترافیک سنگینی داشتیم ، رانندگان باید از در حدود ۳۰۰ متر در بلوار امام رضا ع حرکت می کردند تا به دور برگردان برسند و با اجرای این اصلاح هندسی مشکل ترافیکی مرتفع شد.

معاون استاندار تهران از مسیر دسترسی شهر پردیس به آزادراه بازدید کرد

معاون استاندار تهران به همراه مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران، فرماندار پردیس، معاون عمرانی فرماندار، بخشدار مرکزی، رضا کارخانه شهردار پردیس و معاون شهردار در این بازدید حضور داشتند و آخرین وضعیت احداث بلوار آیت الله شهید رئیسی به آزادراه شهید قاسم سلیمانی مورد بررسی قرار گرفت.

مسیر دسترسی بومهن به آزاد راه تهران پردیس بهره برداری شد

این پروژه به طول ۷۰۰ متر شامل خاکبرداری، زیرسازی، آسفالت، جدول گذاری، اجرای روشنایی و فضای سبز، نصب تابلو و علائم ترافیکی و جانمایی تمثال شهدا و به منظور رفع گره‌های ترافیکی شهر ددر برنامه‌های کاری شهرداری پردیس قرار گرفته بود و هم اکنون بخش عمده‌ای از آن به پایان رسیده است.

شهر بومهن با جمعیت یکصد هزار نفر در شهرستان پردیس و در شرق پایتخت قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار