دبیر اتحادیه صنف حمل و نقل کالای شهری تهران:

مردم به آگهی‌های باربری غیرواقعی سکو‌های اینترنتی اعتماد نکنند

دبیر اتحادیه صنف حمل و نقل کالای شهری تهران با اشاره به اینکه مردم باید به آگهی‌های باربری غیرواقعی سکوهای اینترنتی اعتماد نکنند، گفت: برخی سکوهای اینترنتی، هویت آگهی‌دهندگان باربری را از لحاظ داشتن شناسه و پروانه اتحادیه، احراز هویت نمی‌کنند.
کد خبر: ۱۱۸۰۱۵۰
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۰ 12 August 2024

 به گزارش «تابناک تهران» به نقل از اتحادیه صنف حمل و نقل کالای شهری پایتخت، نصیر کرمی دبیر اتحادیه صنف حمل و نقل کالای شهری تهران در رابطه با آگهی‌های باربری غیرواقعی سکو‌های اینترنی اظهار داشت؛ متاسفانه برخی سکو‌های اینترنتی مانند دیوار، هویت آگهی دهندگان باربری را از لحاظ داشتن شناسه و پروانه اتحادیه، احراز هویت نمی‌کنند. 

وی افزود: همین باعث می‌شود که افراد غیر صلاحیت‌دار و کسانی که هیچ مجوزی از اتحادیه ندارند، در سکو‌های اینترنتی آگهی ثبت کرده و از اعتماد مردم سو استفاده کنند. 

کرمی گفت: در برخی موارد اتباع خارجی با خرید هویت اجاره‌ای اقدام به انتشار آگهی غیر واقعی کرده و با ورود به منازل مردم، مشکلاتی از قبیل زورگیری، اخاذی و دیگر مشکلات اخلاقی را ایجاد می‌کنند.

دبیر اتحادیه صنف حمل و نقل کالای شهری تهران بیان داشت؛ مردم می‌توانند شرکت‌های معتبر باربری که مورد تایید اتحادیه هستند را یا از طریق تماس با اتحادیه استعلام کرده و یا از ۱۱۸ دریافت کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار