کشف خودروهای لوکس خارجی در زنجان

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان گفت: ۲۳ دستگاه خودروی لوکس قاچاق به ارزش چهار هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال با شناسایی باند سازمان یافته قاچاق خودروهای خارجی کشف و توقیف شد.
کد خبر: ۱۱۸۰۰۶۴
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۲ 12 August 2024
به گزارش «تابناک زنجان» به نقل از ایرنا، سرهنگ حسین بدری در تشریح جزئیات این خبر، افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان موفق به شناسایی یک باند سازمان یافته قاچاق خودرو‌های لوکس در سطح کشور شدند.
 
وی اظهار داشت: با احراز فعالیت مجرمانه این باند در قاچاق، جعل اسناد و مدارک، مراتب شناسایی، دستگیری و توقیف آنان در دستور کار کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت.
 
سرهنگ بدری تصریح کرد: در یک عملیات غافلگیرانه تعداد پنج دستگاه خودروی لوکس قاچاق در منزل یکی از سرکرده‌های این باند در استان زنجان شناسایی و توقیف شد.
 
این مقام انتظامی در ادامه به شناسایی و توقیف ۱۸ دستگاه خودرو خارجی لوکس متعلق به همین باند در تهران و چند استان دیگر اشاره و عنوان کرد: با اخذ نیابت قضایی این خودرو‌ها به مقر پلیس امنیت اقتصادی زنجان منتقل شد.
 
رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان در این ماموریت به دستگیری ۱۶ متهم اشاره و خاطرنشان کرد: ارزش خودرو‌های توقیف شده طبق نظر کارشناسان در مجموع بیش از چهار هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال برآورد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار