۷۰ نفر از کادر درمان زنجان در ارائه خدمات رایگان به بیماران شرکت کردند

رییس هیات مدیره درمانگاه پاستور حسینیه اعظم زنجان گفت: در محرم امسال ۷۰ نفر از کادر درمان به صورت داوطلبانه در طرح ارایه خدمات رایگان به بیماران مشارکت کردند.
کد خبر: ۱۱۷۵۹۷۹
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۷ 15 July 2024
به گزارش «تابناک زنجان» به نقل از ایرنا؛ رحمان افشاری افزود: درمانگاه پاستور حسینیه اعظم زنجان پیش از این با نام دارالشفای این حسینیه فعالیت می کرد و حدود سه سال است که به بخش خصوصی واگذار شده و از همین رو مردم با همین ذهنیت قبلی مراجعه زیادی برای دریافت خدمات رایگان به آن دارند و ما هم تلاش می کنیم تا در حد توان مرکز، خدمات را ارایه دهیم.
 
وی ادامه داد: ما در ایام دهه اول محرم و برخی ایام مناسبتی دیگر مثل سه روز ماه رمضان طرح معاینه رایگان و حتی خدمات دندانپزشکی رایگان را ارائه می کنیم که این خدمات با حضور داوطلبانه پزشکان، متخصصان و فوق تخصص های متعدد از سراسر کشور و حتی خارج کشور به مراجعان داده می شود.
 
افشاری گفت: مراجعه کنندگان به این مرکز درمانی اغلب افرادی هستند که توانایی مالی ندارند و با این ذهنیت که این مرکز با حسینیه اعظم مرتبط است به آن مراجعه می کنند.
 
وی ادامه داد: تعرفه های این مرکز در سایر ایام سال نیز اگرچه بر اساس تعرفه بخش خصوصی تعریف شده است ولی با ۳۰ تا ۴۰ درصد تخفیف ارایه می شود.
 
افشاری با بیان اینکه امسال پزشکان استان استقبال خوبی از طرح معاینه رایگان کردند، افزود: پارسال از کشورهای پاکستان و افغانستان و امسال هم یک متخصص داخلی از هلند برای ارایه خدمات در درمانگاه حاضر شدند.
 
وی افزود: در این ایام ۲۸ دندانپزشک هم کاملا به صورت رایگان، خدمات دندانپزشکی را به مراجعان ارایه می دهند. ‌
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار