پرونده میلیاردی در شورای حل اختلاف خدابنده با سازش مختومه شد

رئیس شوراهای حل اختلاف استان زنجان گفت: با تلاش اعضای شعبه سوم شورای حل اختلاف خدابنده، اختلاف خانوادگی در پرونده میلیاردی فروش ملک مشاع به ارزش ۹۶۰ میلیارد ریال به سازش منجر شد.
کد خبر: ۱۱۷۷۳۳۶
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۵ 24 July 2024
به گزارش «تابناک زنجان» به نقل از دادگستری استان،‌ محمدرضا احمدی روز چهارشنبه در خصوص سازش این پرونده میلیاردی در قالب ماده ۱۱ قانون شوراهای حل اختلاف، افزود: این پرونده با موضوع فروش ملک و مطالبه سهم خواهان در شعبه سوم شورای حل اختلاف شهرستان خدابنده مطرح شد و با مساعدت، تلاش و پیگیری های اعضای شعبه و به برکت پویش "به احترام امام حسین(ع) می بخشم" پس از چندین جلسه با صلح و سازش مختومه شد.
 
وی گفت: یکی از اقدامات خوب در حال انجام، تلاش برای ایجاد صلح و سازش در پرونده‌هایی است که امکان این کار وجود دارد و نتایج خوبی نیز در این رابطه به دست آمده است.
 
در فروردین سال جاری نیز چهار فقره پرونده اختلاف مالی به ارزش ۶ میلیارد و ۳۲۰ میلیون ریال با تدابیر اتخاذ شده در حوزه قضایی خرمدره، تمهید دادستان و مساعی اعضای شورای حل اختلاف شهرستان به سازش منجر شد.
 
به گفته رئیس دادگستری شهرستان خرمدره، کاهش تشریفات، هزینه ها و اطاله دادرسی همچنین از بین رفتن استرس ناشی از برخورد قضایی و جلوگیری از افزایش تعداد زندانیان از جمله اثرات مثبت وجود شوراهای حل اختلاف به شمار می ورد.
 
پیش از این نیز اعلام شده بود ۵۸ درصد پروندهای شورای حل اختلاف استان سازش شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار