دریافت وجه پارک خودرو بعد از بازگشت زوار و مراجعه به پارکینگ‌ها انجام می‌شود

فرماندار مهران گفت : هیچ کدام از متصدیان پارکینگ‌ها حق دریافت پیش پرداخت از زوار قبل از عزیمت به کربلی معلی را ندارند و دریافت وجه برای پارک خودروها بعد از بازگشت زوار و مراجعه به پارکینگ‌ها انجام می‌شود.
کد خبر: ۱۱۷۹۸۲۱
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۷ 11 August 2024

 به گزارش تابناک ایلام؛ شفیعی بیان داشت :  هزینه پارک هر خودرو در طول شبانه روز در پارکینگ‌های مهران ۳۰۰ هزار ریال بر اساس مصوبه ستاد اربعین کشور اعلام شده است.

وی افزود :  برای افزایش ضریب امنیت پارکینگ‌های اربعین در مهران از سامانه ثبت ورود و خروج خودرو استفاده می‌شود و بر این اساس هر خودرویی که وارد پارکینگ‌ها می‌شود در این سامانه ثبت می‌شود.

شفیعی ادامه داد : پارکینگ‌های اربعین شماره یک و ۲ با حدود ۸۰ هکتار آماده پذیرش زائران اربعین حسینی است و علاوه بر این پارکینگ ۱۰ هزار خودرویی پایانه مرزی مهران و همچنین پارکینگ‌های دولتی و بخش خصوصی نیز برای پارک خودروهای شخصی زوار پیش بینی شده است.

فرماندار مهران ادامه داد : تسطیح تمام ۸۰ هکتار و خیابان‌بندی پارکینگ اربعین، نصب سایه‌بان در چهار نقطه از پارکینگ اربعین، نصب آبسرد کن و همچنین استقرار موکب از دیگر خدماتی است که در راستای رفاه حال زوار انجام شده است.

وی تاکید کرد :  از ابتدای ماه صفر تا کنون ۲۴۱ هزار و ۸۲۰ زائر از مرز مهران تردد کردند،/ع

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار