آتش سوزی انبار دپوی ضایعات یک شرکت تولیدی در دماوند مهار شد

حریق محل دپوی ضایعات یک شرکت تولیدی در ناحیه صنعتی آیینه‌ ورزان شهرستان دماوند با تلاش عوامل آتش‌نشانی مهار شد.
کد خبر: ۱۱۷۹۶۳۵
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۶ 09 August 2024

 به گزارش «تابناک تهران» به نقل از ایرنا، حوالی ساعت ١٢ ظهر امروز جمعه محل دپو ضایعات یک شرکت تولیدی در زمینه ساخت لوله‌های پلی‌اتیلن در ناحیه صنعتی آیینه‌ورزان شهرستان دماوند دچار حریق شده بود که با تلاش عوامل آتش‌نشانی شهرهای دماوند، آبسرد، کیلان و رودهن مهار شد.

آتش سوزی انبار دپوی ضایعات یک شرکت تولیدی در دماوند مهار شد + فیلم

با توجه به برنامه‌ریزی قبلی و مشاوره‌های آتش‌نشانی، محل ضایعات به دور از واحدهای تولیدی خود این مجموعه و دیگر واحدهای تولیدی توسط این شرکت تا زمان حمل به خارج ناحیه صنعتی دپو شده بود.

بر اساس برآوردهای اولیه، این ضایعات شامل کارتن، پلاستیک و پس‌ماندهای رزین تولیدی بوده که خاصیت ذره‌بینی پلاستیک سلفونی منجر به شروع حریق گردیده است.

واکنش رئیس محیط زیست به پسماندسوزی گفتعلیه شرکت متخلف ناحیه صنعتی آئینه‌ورزان اعلام جرم می شود و عامل تخلیه گازوئیل در محل ولیران به مراجع قضایی معرفی خواهد شد.

آتش سوزی انبار دپوی ضایعات یک شرکت تولیدی در دماوند مهار شد + فیلم

ارشد محیط دار نقی میرزاکریمی رئیس اداره و فرمانده یگان حفاظت محیط زیست شهرستان دماوند در واکنش به خبر آتش سوزی پسماندهای یک شرکت تولیدی در ناحیه صنعتی آینه ورزان اظهار داشت: ضمن تقدیر از زحمات عوامل آتش نشانی، این شرکت موظف به مدیریت پسماندهای تولیدی خود بوده که عدم اقدام اصولی مدیر شرکت منتهی به پسماند سوزی گسترده و آلودگی هوا شده که این اقدام جرم است و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی خواهد شد.
وی با بیان اینکه علاوه بر گشت و پایش ها و پیگیری شکایات و گزارشات مردمی، فضای مجازی را نیز رصد می‌کنیم، افزود: در ماجرای تخلیه گازوئیل در ولیران که منتهی به آلودگی خاک و آب رودخانه تاررود شد موضوع در حال تشکیل پرونده و ارجاع به مراجع قضایی می باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار