نماینده ولی فقیه و استاندار مرکزی روز خبرنگار را تبریک گفتند

نماینده ولی فقیه در استان و استاندار مرکزی با صدور پیامی پیامی ۱۷ مرداد روز خبرنگار را به تلاشگران و مجاهدان عرصه اطلاع‌رسانی و روشنگری تبریک گفتند.
کد خبر: ۱۱۷۹۴۳۱
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۶ 07 August 2024

به گزارش تابناک مرکزی،آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی و فرزاد مخلص‌الائمه در این پیام آورده‌اند: هفدهم مردادماه که یادمان شهادت مظلومانه محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی و روز خبرنگار نامگذاری شده در حقیقت یادآور مجاهدت‌های زنان و مردان با بصیرتی است که با هدف روایت حقیقت، بیرق بزرگ آگاهی بخشی را بر دوش کشیده‌اند و خالصانه و بی‌ادعا وجود خویش را چراغ راه جامعه کرده‌اند.

 در عصر ارتباطات و جامعه اطلاعاتی که تحول و دگرگونی جوامع بشری سرعتی چشم گیر یافته است تاثیر گذاری رسانه های جمعی در مسایل اجتماعی ، فرهنگی ، اقتصادی و سیاسی امری است غیر قابل انکار که در این بین خبرنگاران بر حسب رسالت خطیر خود نقش سازنده‌ای در ارتقای سطح آگاهی مردم برای رسیدن به پیشرفت و سعادت پایدار ایفا می کنند.

بدون تردید حفظ و ارتقای جایگاه خطیر خبر و قلم در جهت تعمق اطلاع رسانی و ترویج و نهادینه کردن فضائل اخلاقی در جامعه از سیاست‌ها و برنامه‌های محوری نظام مقدس جمهوری اسلامی است و تحقق این هدف در گرو تعامل و همکاری دو سویه اصحاب رسانه و خبر از یک طرف و حاکمان و دولت مردان از طرفی دیگر است.

اینجانبان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره تمامی شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، مدافعان حرم، مدافعان سلامت و شهدای خبرنگار به خصوص شهید محمود صارمی، هفدهم مرداد ماه روز خبرنگار را به تمامی خبرنگاران ارجمند و فرهیخته که با تراوش اندیشه و جاری سازی آن با نقش قلم تنویر افکار عمومی و تقارن اطلاعاتی جامعه را رقم می‌زنند تبریک عرض نموده و سلامتی و موفقیت فعالان حوزه رسانه را از خداوند منان مسئلت می‌نماییم.

۱۷ مرداد سالروز شهادت خبرنگار شهید محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی است که در سال ۷۶ توسط طالبان در مزار شریف افغانستان به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار