سهمیه 100 نفری استان مرکزی در آزمون‌ استخدامی طرح شهید زین‌الدین

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان مرکزی گفت: سهمیه استان در این طرح 100 نفر است که بیش از 300 نفر در این آزمون شرکت کردند.
کد خبر: ۱۱۷۸۳۹۸
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۴ 31 July 2024

به گزارش تابناک مرکزی،نوربخش عسکری در حاشیه برگزاری جلسه شورای راهبری تحول اداری استان مرکزی در جمع خبرنگاران، افزود: تاکنون برای جذب 63 نفر آزمون برگزار شده و نتایج 5 برابر ظرفیت اعلام اولیه شده تا مصاحبه و ارزیابی نهایی آنها صورت گیرد.

وی ادامه داد: یک آزمون متمرکز در وزارت کشور برای جذب 17 نیروی جدید در استانداری مرکزی برگزار خواهد شد. مهلت ثبت‌نام این آزمون تمدید شده و متقاضیان می‌توانند ثبت‌نام کنند. همچنین 10 نفر از نخبگان نیز که از طرف بنیاد ملی نخبگان معرفی می‌شوند، قرار است در دستگاه‌های اجرایی استان استخدام شوند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان مرکزی به برگزاری جشنواره شهید رجایی در استان اشاره کرده و اظهار داشت: در فرایند جشنواره شهید رجایی، طبق ارزیابی عملکرد سال 1402، دستگاه‌های برتر در این جشنواره معرفی شده‌اند.

عسکری تصریح کرد: 56 دستگاه اجرایی استان در این ارزیابی مشارکت داشتند. از بهمن سال 1402 ارزیابی‌ها شروع شد و در تیر ماه 1403 نیز نتایج اعلام شد. در 6 گروه، دستگاهی که بالاترین امتیاز را اخذ کرد معرفی شده است.

وی بیان داشت: 10 دستگاه اجرایی نیز در موضوعات استانی مانند ایجاد اشتغال، بهبود محیط کسب‌وکار، اجرای مصوبات سفر شهید جمهور، فرزندآوری، ازدواج، اطلاع‌رسانی، تبیین افکار عمومی در جشنواره شهید رجایی مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان مرکزی تأکید کرد: امروز نخستین جلسه شورای راهبری تحول اداری استان تشکیل شد که وظیفه این شورا رصد نظام اداری استان و بررسی موارد مرتبط با نظام اداری است.

عسکری ابراز داشت: در گذشته شورای راهبری توسعه مدیریت استان را برگزار می‌شد. اما طبق بخشنامه جدید، عنوان، اعضاء و شرح وظایف آن تغییر کرده و به این شکل رسیده است تا رصد، ارزیابی و نظارت مسائل مرتبط با نظام اداری را انجام دهد. 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار