رشد ۲۹۰ درصدی تولیدات بخش شیلات استان مرکزی در دولت سیزدهم

استاندار مرکزی گفت: در دولت سیزدهم ۹۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در حوزه آبزی پروری استان داشتیم و ۷۰ میلیارد تومان نیز در حوزه خوراک آبزیان سرمایه گذاری شده است.
کد خبر: ۱۱۷۹۲۹۸
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۵ 06 August 2024

به گزارش تابناک مرکزی،فرزاد مخلص الائمه، ۱۶ مرداد در ستاد توسعه آبزی پروری استان مرکزی اظهار کرد: ظرفیت‌های استان مرکزی در بخش شیلات و آبزی پروری، ظرفیت خاصی است و از این ظرفیت با کمک بخش دولتی و خصوصی بسیار خوب استفاده شده است.

وی با اشاره به رشد ۲۹۰ درصدی تولیدات بخش شیلات استان مرکزی افزود: در دولت سیزدهم ۹۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در حوزه آبزی پروری استان داشتیم و ۷۰ میلیارد تومان نیز در حوزه خوراک آبزیان سرمایه گذاری شده است.

استاندار مرکزی اضافه کرد: بحث ماهیان زینتی در شهرستان محلات به صورت ویژه مدنظر قرار گرفته‌ و قصد داریم در ادامه با احداث پایانه و ایستگاه تحقیقات، ظرفیت‌ها را بیش از گذشته توسعه دهیم.

مخلص الائمه افزود: در این حوزه، توجه به منابع آبی، سلامت مردم و الزامات دامپزشکی و محیط زیست ضروری است. در گذشته طرح‌های نیمه تمامی داشتیم که بخشی از آنها به سرانجام رسید و مابقی نیز در حال تکمیل است.

استاندار مرکزی تصریح کرد: ما در این مدت موفق شدیم با همه محدودیت‌ها خوب پیش برویم. تسهیلات در حوزه آبزی پروری نیز باید افزایش یابد و پیگیری‌های لازم در این خصوص انجام پذیرد.

علی صفری، رئیس جهاد کشاورزی استان مرکزی نیز اظهار کرد: امروز اولین جلسه ستاد توسعه آبزی پروری است و ما اولین استانی هستیم که این ستاد را در سطح کشور تشکیل می‌دهیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار