کاهش ۴۹ درصدی تخلفات حادثه ساز رانندگی

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان با اشاره به گذشت حدود ۲۰ روز از آغاز طرح اعمال جرایم رانندگی گفت: در مدت اجرای این طرح شاهد کاهش ۴۹ درصدی تخلفات حادثه ساز در سطح محور‌های مواصلاتی استان مرکزی بوده ایم.
کد خبر: ۱۱۷۸۸۰۰
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۵ 03 August 2024

به گزارش تابناک مرکزی،سرهنگ پور شمس از کاهش ۱۶ فقره تصادف فوتی و ۱۷ نفر جان باخته در مدت اجرای طرح افزایش جرایم رانندگی نسبت به مدت مشابه سال گذشته در استان مرکزی خبر داد و گفت: ۸۶ دوربین هوشمند در سطح محور‌های استان مرکزی تردد خودرو‌ها را رصد می‌کنند.

او همچنین به ثبت ۴۱۲ هزار تخلف رانندگی در ۴ ماه نخست سال جاری در محور‌های استان مرکزی اشاره کرد و گفت: در این بازه زمانی ۲۸۴ خودروی شوتی بوسیله عوامل پلیس راه استان مرکزی توقیف و به پلیس امنیت اقتصادی تحویل داده شده است.

رئیس پلیس راه استان مرکزی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۷۱ نفر بر تصادفات برون شهری استان جان خود را از دست داده اند که کاهش ۹ درصدی را نسبت به مدت مشابه سال گذشته به دنبال دارد.  

او با اشاره به اینکه ۶۷ درصد تصادفات فوتی در بزرگراه‌ها، آزادراه‌ها و راه‌های اصلی اتفاق افتاده است، گفت: سهم راه‌های فرعی و روستایی در تصافات فوتی ۳۳ درصد است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار