قهوه خانه های غیر مجاز در شهرستان ری پلمب شدند

فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: با اجرای طرح نظارت بر قهوه خانه های شهرستان ری در این طرح ۹ واحد غیر مجاز و متخلف شناسایی و پلمب شد.
کد خبر: ۱۱۷۹۲۷۹
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۹ 06 August 2024

به گزارش «تابناک تهران» به نقل از پایگاه خبری پلیس ری سرهنگ محمدقاسم طرهانی روز سه شنبه با تشریح این خبر اظهار داشت: در راستای اجرای طرح تشدید نظارت بر قهوه خانه های شهرستان ری و پیشگیری از جرائم و تخلفات، طرح بازدید از قهوه خانه ها در دستور کار مأموران پلیس نظارت بر اماکن عمومی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در این طرح از ۸۰ واحد قهوه خانه بازدید و ۹ واحد صنفی متخلف با دستور مقام قضائی پلمب شدند.

قهوه خانه های غیر مجاز در شهرستان ری پلمب شدند

طرهانی با اشاره به صدور اخطاریه پلمب برای ۴۳ واحد صنفی قهوه خانه متخلف در اجرای این طرح بیان داشت: در این طرح از واحدهای متخلف دیگر تعهد کتبی گرفته شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری خاطر نشان کرد: در پایان این طرح، متصدیان واحدهای صنفی متخلف پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع ذیصلاح معرفی شدند.

طرهانی با تأکید بر استمرار اینگونه طرح ها در شهرستان ری به خانواده ها تاکید کرد: بیشتر از همیشه مراقب فرزندانشان باشند تا در این روزه ها که مدارس و مراکز آموزشی تعطیل هستند قهوه خانه ها و قلیان سراها به پاتوق آنها تبدیل نشود.

دستگیری سارقان منزل در خاورشهر

قهوه خانه های غیر مجاز در شهرستان ری پلمب شدند

سرهنگ طرهانی در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در محدوده خاورشهر ، موضوع به صورت ویژه در دستور کار تیم عملیات کلانتری ۱۷۷ این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس با بررسی دقیق محل‌های وقوع سرقت و رصد اطلاعاتی ۲ سارق حرفه‌ای را شناسایی و با تعقیب و مراقبت‌های شبانه‌روزی طی عملیات‌های ضربتی در مخفیگاه‌هایشان در محدوده خاورشهر دستگیر کردند.
رئیس پلیس شهرستان ری با اشاره به کشف اموال سرقتی از مخفیگاه متهمان بیان داشت: متهمان در تحقیقات پلیس به چهار فقره سرقت منازل در خاورشهر و سطح شهرستان ری اعتراف کردند.

سرهنگ طرهانی بیان داشت: متهمان پس از تشکیل پرونده و تحویل به مرجع قضائی با قرار صادره روانه زندان شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با بیان اینکه این اقدام پلیس، موجبات رضایتمندی عموم مردم را به دنبال داشت خاطر نشان کرد: شهروندان با تجهیز اماکن خصوصی خود به تجهیزات ایمنی، از وقوع سرقت پیشگیری کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار