فعال‌سازی ۲۱ قرارداد راکد سنواتی شرکت آذرآب اراک در دستور کار قرار گرفت

مدیرعامل شرکت صنایع آذرآب اراک گفت: فعال‌سازی ۲۱ قرارداد راکد سنواتی این شرکت که مربوط به ۱۲ سال گذشته است و همچنین تعامل مثبت با کارفرمایان و جلب رضایت مشتری در دستور کار جدی هیات مدیره قرار گرفته است.
کد خبر: ۱۱۷۸۹۸۰
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۰ 04 August 2024

به گزارش تابناک مرکزی ،ناصر مالکی افزود: هیات مدیره شرکت آذرآب تلاش خود را جهت طراحی و استقرار سیستم مدیریت جامع مبتنی بر فناوری اطلاعات از طریق طرح‌ریزی راهبردی و معماری کسب و کار، ایجاد زیرساخت اتوماسیون فرآیندی و ایجاد داشبوردهای مبتنی بر هوش تجاری به کار بسته است.

وی بیان کرد: تشکیل کمیته‌های فرعی هیات مدیره، انضباط مالی از جمله ساماندهی مطالبات سنواتی مالیات و وام‌های معوق و ارتقای شفافیت مبنی بر توسعه داشبوردهای مدیریتی بر بستر هوش تجاری لازمه ایجاد زیربنای ضروری برای اجرای حاکمیت شرکتی موثر است.

مدیرعامل شرکت صنایع آذرآب با اشاره به رویکردهای هیات مدیره در اداره شرکت، افزود: ایجاد همدلی و یکپارچگی مدیران، کارکنان و کارگران متعهد، جلب حمایت سهامداران از طریق اعتمادسازی بر مبنای بهبود مستمر عملکرد، جلب حمایت نهادهای حاکمیتی کشور به خصوص در استان مرکزی، آینده‌نگری مبتنی بر شناخت بازار و صنعت و شرکت، تجزیه و تحلیل کسب و کار و ایجاد زیرساخت‌های مدیریتی مبتنی بر فناوری اطلاعات از جمله این رویکردها است.

مالکی در خصوص تامین منابع مالی و نقدینگی شرکت هم گفت: حجم مقداری قراردادهای شرکت صنایع آذرآب اراک در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال ماقبل آن با رشد بیش از چهار و نیم برابری همراه بود.

صنایع آذرآب اراک از زمان بدو تاسیس تاکنون جزو پیشروان ساخت نیروگاه‌های برق و تجهیزات پالایشگاهی در خاورمیانه و تامین‌کننده تجهیزات پروژه‌های پتروشیمی، پالایشگاه‌های نفت و گاز و سازنده بخش‌های مختلف کارخانجات سیمان و نیروگاه‌های برق برای بخش دولتی و خصوصی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار