سه متخلف زیست محیطی در لرستان دستگیر شدند

مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان گفت: یگان‌های حفاظت مناطق سفیدکوه و اشترانکوه سه شکارچی متخلف را قبل از هرگونه اقدام به شکار دستگیر و سلاح آنها را ضبط کردند.
کد خبر: ۱۱۷۸۹۴۹
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۰ 04 August 2024

از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست لرستان علی سالاروند روز یکشنبه بیان کرد: در پی گشت و کنترل نیروهای حفاظت مناطق حفاظت شده سفیدکوه و اشترانکوه طی ۲ روز گذشته، سه متخلف زیست محیطی به همراه اسلحه و سایر ادوات شکار دستگیر شدند.

وی اظهار داشت: محیط بانان این منطقه به ۲ متخلف زیست محیطی برخورد نموده که پس از شناسایی و تعقیب و گریز و قبل از هر گونه اقدام به شکار آنها را دستگیر کردند و ۲ قبضه اسلحه به همراه سایر ادوات شکار از متخلفان کشف و ضبط شد.

وی ادامه داد: همچنین نیروهای یگان حفاظت محیط زیست در قسمت شمالی منطقه به یک متخلف زیست محیطی برخورد نمودند که پس از دستگیری وی، یک قبضه اسلحه غیرمجاز دست ساز به همراه تعدادی فشنگ و همچنین یک عدد تور ماهیگیری کشف و ضبط کردند.

سالاروند افزود: پرونده این متخلفان پس از تنظیم صورتجلسه اولیه تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارجاع شد و ادوات کشف شده نیز تا پایان صدور رای قطعی به صورت امانی نزد این اداره باقی می ماند.

وی ادامه داد: اداره کل حفاظت محیط زیست لرستان از دوستداران محیط زیست تقاضا دارد در صورت هر گونه مشاهده تخلفات زیست محیطی با سامانه شبانه روزی ۱۵۴۰ تماس حاصل نمایند تا در اسرع وقت نسبت به بررسی آن اقدام شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار