۲ میلیون و ۵۰۰ هزار متر مربع آسفالت معابر در بروجرد انجام شد

رییس شورای شهر بروجرد گفت: ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار متر مربع آسفالت معابر در سه سال فعالیت ششمین دوره شورای اسلامی شهر بروجرد انجام شده است.
کد خبر: ۱۱۷۸۵۰۲
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۶ 01 August 2024

به گزارش «تابناک لرستان» به نقل از ایرنا؛ محمد پاپی نژاد روز پنجشنبه در جلسه انتخابات هیات رییسه و روسای کمیسیون‌های شورای اسلامی شهر بروجرد، اظهار کرد: اقدامات موثری در راستای رفاه حال مردم و توسعه مبلمان شهری مانند بهسازی معابر و بوستان‌های شهر، آسفالت منطقه جهان آباد و بلوار ارتش و سایر مناطق حاشیه‌ای شهر انجام شده است.
وی افزود: در جهان آباد تا پیش از فعالیت ششمین دوره شورای اسلامی شهر بروجرد هیچ اقدام عمرانی در صورت نگرفته بود.
رییس شورای شهر بروجرد اضافه کرد: شهرداری بروجرد در ابتدای فعالیت ششمین دوره شورای شهر بیش از یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال بدهی داشت که حدود یک هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال آن مربوط به تامین اجتماعی بود و اکنون این دستگاه خدمات رسان شهری هیچ بدهی ندارد.
پاپی نژاد بیان کرد: در این دوره نه تنها هیچ ملکی فروخته نشد بلکه املاکی جدید هم برای شهرداری خریداری شده است.
وی ادامه داد: تالار مهرگان به وسعت سه هزار متر مربع با ۱۶۵ میلیارد ریال خریداری و سالانه بیش از ۳۰ میلیارد ریال برای شهرداری درآمدزایی دارد.
رییس شورای شهر بروجرد گفت: از سال ۸۵ که ساختمان شهرداری تخریب شده و اقدامی برای احداث آن نشده بود که در این دوره ساختمان دانشگاه آفرینش به مساحت ۶ هزار متر مربع خریداری و در حال تکمیل شدن است.
پاپی نژاد یادآور شد: در حوزه روشنایی و بهسازی بوستان‌های شهر یک هزار و ۵۰۰ پروژکتور نصب، سه جاده سلامت احداث و یا در حال تکمیل شدن است.
وی بیان کرد: در این دوره از شورای اسلامی شهر بروجرد با وجود شهرداری توانمند و تلاش‌ها و پیگیری‌های شورا اقدامات موثری در مجموعه شهری انجام شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار